![]() |
El mercat ha canviat en els darrers dos anys més que en els darrers 50, la digitalització comercial i la globalització, han professionalitzat el mercat fins a nivells extrems i el model comercial tradicional (transaccional/consultiu) ha perdut efectivitat. Amb aquesta formació aprendràs i implementaràs una metodologia de venda híbrida/disruptiva B2B, combinant l'eficiència de les eines digitals (linkedin/videoconferència/crm/automatització) i les tècniques més actuals de venda presencial. |
|
|
PROGRAMA |
ETAPA 0 DEL PROCÉS DE VENDA. ENTENDRE EL CONTEXT I ELS REPTES ALS QUALS ENS ENFRONTEM. A. Context (La tempesta perfecta): Els dos canvis. Que generen els dos canvis. B. Els reptes per afrontar la tempesta perfecta. C. Com afrontar els reptes. D. Com implementar els reptes, metodologia: Prospecció i identificació efectiva. La presentació efectiva. La venda efectiva. PRIMERA ETAPA DEL PROCÉS DE VENDA. PROSPECCIÓ I IDENTIFICACIÓ EFECTIVA. A. Preparació Inicial: Marca Digital, crear un perfil d'alt impacte. Digitalitzar BBDD B. Prospecció eficaç de clients potencials: 1. Identificació i connexió amb linkedin: Definir a qui venem (verticals). Identificar, prospectar i connectar amb clients potencials. Identificar i sol·licitar connexió amb grups d’interès. Identificar contactes de la competència. Contactes de webminars, clients homòlegs. 2. Identificació i connexió amb altres. Bases de dades de potencials consumidors dels teus productes o serveis. Clients potencials assistents a fires, esdeveniments o altres. 3. Emailing 4. CRM C. Despertar/cobrir/crear, la necessitat de comprar dels clients potencials 1. Tipus de necessitats que tenen els clients 2. Connectar productes i/o serveis (solucions) amb tipus de necessitat 3. Donar visibilitat a les teves solucions (productes/ serveis) a Linkedin a través dels continguts, tipus. 4. Classes de continguts 5. Publicar continguts associats a les solucions 6. Difondre continguts emailing i web 7. Identificar empreses interessades 8. D'empreses interessades a la identificació del nostre interlocutor (Social Selling) SEGONA ETAPA DEL PROCÉS DE VENDA. LA PRESENTACIÓ EFECTIVA. D. Fer el primer contacte, pla comercial, preparar i fer primera reunió cobrir necessitat pla d'acció Pla d'acció comercial. Aproximació, preparar Elevator pitch. Contacte inicial sol·licitant reunió, tècniques. Objeccions Preparar primera reunió o presentació. 6. Com afrontar la visita comercial o reunió TERCERA ETAPA DEL PROCÉS DE VENDA. LA VENDA EFECTIVA. E. Seguiment efectiu negociació, tancament o venda fidelització i UP/CROSS selling. Seguiment efectiu. Negociació. Venda aconseguir objectiu. Fidelització. Up Cross selling. |
Durada: 15 hores |
DADES DE CURS |
FORMACIÓ ON LINE- aula virtual + elearning+ sessió de dubtes El nostre docent Sr. Andoni Rodríguez de Galarza. Formador, consultor i conferenciant d´alt impacte, especialista en la planificació i implementació d´accions comercials d´èxit per captar i fidelitzar clients B2B a l´era digital (social selling). Després de dues dècades dirigint companyies líders en el sector publicitari, des del 2013 acompanya a empreses, organitzacions i professionals en el procés de transformació digital per millorar la seva eficàcia i eficiència comercial. És autor del llibre "Claves esenciales del éxito comercial B2B en tiempos digitales”.Vols saber més del nostre docent ? Curs online: Preu 99€ - CODI: ESEC , tindreu un descompte de 20€ |