e-mail
esec@esec.cat

Telf. contacte
93 727 27 27
C/ Indústria 16 - 08202 Sabadell

Formación y conocimiento

Cursos abiertos y Webinars



LINKEDIN I HABILITATS DE VENTA HÍBRIDA B2B- EINES DIGITALS
- FORMACIÓ ON LINE-

El mercat ha canviat en els darrers dos anys més que en els darrers 50, la digitalització comercial i la globalització, han professionalitzat el mercat fins a nivells extrems i el model comercial tradicional (transaccional/consultiu) ha perdut efectivitat.

Amb aquesta formació aprendràs i implementaràs una metodologia de venda híbrida/disruptiva B2B, combinant l'eficiència de les eines digitals (linkedin/videoconferència/crm/automatització) i les tècniques més actuals de venda presencial.


ADREÇAT A:

Equips comercials, executius i professionals del màrqueting.

OBJECTIUS:

1.Construir processos comercials utilitzant les noves eines digitals existents i combinar el model comercial tradicional amb l´actual per millorar l´eficàcia comercial.
2.Diversificar el model comercial clàssic amb el nou (híbrid).
3.Eines, habilitats digitals per crear i planificar accions comercials que combinin el dia a dia amb la captació de nous clients.
4.Eines i habilitats per transformar el valor afegit en valor diferencial, passar de la venda transaccional a la venda per valor diferencial.
5.Adaptar-se a aquest nou paradigma de vendes.
6.Actualització de les tècniques i habilitats de negociació, basades més en l´escolta i la identificació de necessitats que en la capacitat de venda.
7.Noves habilitats personals.
8.Eines digitals.
9.Tècniques de venda presencials.


PROGRAMA

ETAPA 0 DEL PROCÉS DE VENDA. ENTENDRE EL CONTEXT I ELS REPTES ALS QUALS ENS ENFRONTEM.

A. Context (La tempesta perfecta): Els dos canvis. Que generen els dos canvis.

B. Els reptes per afrontar la tempesta perfecta.

C. Com afrontar els reptes.

D. Com implementar els reptes, metodologia:  Prospecció i identificació efectiva. La presentació efectiva. La venda efectiva.

PRIMERA ETAPA DEL PROCÉS DE VENDA. PROSPECCIÓ I IDENTIFICACIÓ EFECTIVA.

A. Preparació Inicial:  Marca Digital, crear un perfil d'alt impacte.  Digitalitzar BBDD

B. Prospecció eficaç de clients potencials:

1. Identificació i connexió amb linkedin:  Definir a qui venem (verticals). Identificar, prospectar i connectar amb clients potencials. Identificar i sol·licitar connexió amb grups d’interès. Identificar contactes de la competència. Contactes de webminars, clients homòlegs.

2. Identificació i connexió amb altres. Bases de dades de potencials consumidors dels teus productes o serveis. Clients potencials assistents a fires, esdeveniments o altres.

3. Emailing

4. CRM

C. Despertar/cobrir/crear, la necessitat de comprar dels clients potencials

1. Tipus de necessitats que tenen els clients

2. Connectar productes i/o serveis (solucions) amb tipus de necessitat

3. Donar visibilitat a les teves solucions (productes/ serveis) a Linkedin a través dels continguts, tipus.

4. Classes de continguts

5. Publicar continguts associats a les solucions

6. Difondre continguts emailing i web

7. Identificar empreses interessades

8. D'empreses interessades a la identificació del nostre interlocutor (Social Selling)

SEGONA ETAPA DEL PROCÉS DE VENDA. LA PRESENTACIÓ EFECTIVA.

D. Fer el primer contacte, pla comercial, preparar i fer primera reunió cobrir necessitat pla d'acció

 Pla d'acció comercial.   Aproximació, preparar Elevator pitch.

Contacte inicial sol·licitant reunió, tècniques.  Objeccions

Preparar primera reunió o presentació. 6. Com afrontar la visita comercial o reunió

TERCERA ETAPA DEL PROCÉS DE VENDA. LA VENDA EFECTIVA.

E. Seguiment efectiu negociació, tancament o venda fidelització i UP/CROSS selling.

 Seguiment efectiu. Negociació. Venda aconseguir objectiu. Fidelització. Up Cross selling.


Durada: 15 hores

DADES DE CURS

 

FORMACIÓ ON LINE- aula virtual + elearning+ sessió de dubtes 

El nostre docent Sr. Andoni Rodríguez de Galarza. Formador, consultor i conferenciant d´alt impacte, especialista en la planificació i implementació d´accions comercials d´èxit per captar i fidelitzar clients B2B a l´era digital (social selling). Després de dues dècades dirigint companyies líders en el sector publicitari, des del 2013 acompanya a empreses, organitzacions i professionals en el procés de transformació digital per millorar la seva eficàcia i eficiència comercial. És autor del llibre "Claves esenciales del éxito comercial B2B en tiempos digitales”.Vols saber més del nostre docent ?

Curs online: Preu 99€ - CODI: ESEC , tindreu un descompte de 20€
(Curs no bonificable)
 

INSCRIU-T´HI


Volver al listado






C. Indústria, 16    -    08202 SABADELL    -    Tel: 93 727 27 27    -     esec@esec.cat    
Horario de atención al público:   Lunes a Jueves de 9:00h a 14:00h y de 15:00h a 20:00h  |   Viernes de 8:00h a 15:00h
Nota legal    |   Política de calidad    |    Política de cookies    |    Mapa web    |    Producido por Anunzia

Cursos abiertos - Cursos online - Cursos in company - Documentación de cursos