e-mail
esec@esec.cat

Telf. contacte
93 727 27 27
C/ Indústria 16 - 08202 Sabadell

Formació i coneixement

Cursos oberts i Webinars



REVIT
FORMACIO WEBINAR.AULA VIRTUAL

 

Domina Autodesk Revit i porta els teus projectes al següent nivell amb metodologia BIM professional.

Converteix les teves idees en models intel·ligents: més precisió, més eficiència, més oportunitats laborals.


ADREÇAT A:

Persones amb coneixements bàsics de dibuix tècnic o CAD.

OBJECTIUS:

1. Entendre la metodologia BIM.
2. Configurar correctament un projecte a Revit.
3. Modelar elements arquitectònics bàsics.
4. Generar plànols, vistes i seccions .
5. Preparar documentació gràfica per a projecte bàsic .


PROGRAMA

MÒDUL 1 – Introducció a BIM i a REVIT: Què és BIM, diferències entre CAD i BIM, interfícies, barres, propietats i navegador de projectes.

MÒDUL 2 – Configuració del projecte. Plantilles i unitats, nivells i eixos, vistes(planta, alçat, sección…), escales i visibilitat.

MÒDUL 3 – Modelatge d’elements arquitectònics; murs, forjats, cobertes, portes i finestres.

MÒDUL 4 – Famílies i components: tipus de famílies, paràmetres i materials.

MÒDUL 5 – Documentació gràfica: plànols, llegendes, etiquestes, acotacions.


Durada: 20 hores

DADES DE CURS

13,15,20,22,27,29 d'abril, 4 i 6 de maig, dilluns i dimecres de 18h a 20.30h

                              Formació WEBINAR-AULA VIRTUAL- LLicències REVIT incloses

La nostra docent: Sra. Meritxell Ribera Llonc-  Dissenyadora industrial. 

Curs BONIFICABLE

Empreses ASSOCIADES: 380€    -    Empreses NO ASSOCIADES: 456€ 

Les empreses poden recuperar 260€

Autònoms i aturats: 323€. No poden acollir-se a la bonificació.



INSCRIPCIÓ:

Condicions de matriculació:

1. L'import de la matrícula haurà de quedar abonat, com a màxim 3 dies hàbils abans de l'inici del curs, mitjançant qualsevol de les possibilitats indicades al full d'inscripció (transferència, domiciliació bancària, xec, ...)

2. En el cas que la matrícula es faci efectiva mitjançant transferència bancària, cal fer arribar una còpia del comprovant 48h abans de l'inici del curs.

3. Anul·lacions de matrícula:

  • Comunicada amb un mínim de tres dies abans de l'inici del curs: devolució del 50% de l'import de la matrícula.
  • En qualsevol cas l'alumne podrà cedir la plaça a una altra persona, comunicant prèviament a ESEC les dades del nou participant.
  • No s'abonarà l'import si es produeix una baixa un cop iniciat el curs.


4. Tots els cursos tenen un nombre limitat de places per garantir la qualitat de la formació. En el cas que la seva inscripció es veiés afectada per aquesta limitació li faríem saber al més aviat possible.

Data màxima inscripció: 3 dies hàbils abans de l'inici del curs.

5. ESEC es reserva el dret d'anul·lar aquesta acció o modificar les condicions esmentades a la circular informativa.
6. Es lliurarà un certificat d'assistència a qui assisteixi com a mínim el 80% d'hores lectives.


Quin és el seu estat laboral?
La seva empresa està associada a:
Factura a nom de:
Com ens ha conegut:
Accepto les condicions de la matriculació.

En cas de dubte o aclariment podeu contactar amb esec@esec.cat



Tornar al llistat






C. Indústria, 16    -    08202 SABADELL    -    Tel: 93 727 27 27    -     esec@esec.cat    
Horari d'atenció al públic:   Dilluns a Dijous de 9:00h a 14:00h i de 15:00h a 20:00h   |  Divendres de 8:00h a 15:00h
Nota legal    |   Política de qualitat    |    Política de cookies    |    Mapa web    |    Produït per Anunzia

Cursos oberts - Cursos online - Cursos in company - Documentació de cursos