En el nostre dia a dia personal i professional ens passem la major part del temps negociant i intentant exercir influència en els altres per aconseguir els nostres objectius. Aquest seminari desenvolupa la metodologia i les eines per a apendre a estructurar i executar les negociacions en l’àmbit personal i professional de forma efectiva. “Negociem lliures de por. Però no temem negociar.” John Fitgerald Kennedy |
|
|
PROGRAMA |
1. Vendre o negociar Diferencia entre vendre i negociar. Què és negociar ? Perquè? El concepte de conflicte. A qui tenim a l’altre banda? 2.Tipus de negociacions i estratègies generals Estratègies generals: competitives i col·laboratives. Conflicte i negociació. Quin perfil negociador te el participant. La visió a curt i a llarg termini. Fonts de poder i el MAAN (millor alternativa a un acord negociat). 3. El procés de negociació Preparació: establiment d’objectius i MANN (millor alternativa a un acord negociat). Comunicació i venda. Negociació: model de 7 passes de Harvard. Acord. 4. Tàctiques de negociació i influència. Punts clau i tàctiques: salami, font d’autoritat, derivar a un tercer, etc. 5. Casos pràctics der negociació 6. Reflexió final i tancament 7. Pla d’acció personal (PdP) detallant les principals àrees de millora i on aplicar-les. |
Durada: 8 hores |
FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ: |