Un bon venedor pot canviar la decisió de compra del 75% dels compradors en menys de 30 minuts. La intel·ligència artificial augmenta fins a 2’5 vegades la conversió a client.
El neuromàrqueting utilitza les neurociències en el camp de les ventes per aconseguir informació de com els consumidors prenen decisions per tal de predir el seu comportament, vendre més i millorar l´experiència de client. És la disciplina líder per entrenar equips comercials d´èxit. Amb el neuromàrqueting i la Intel·ligència Artificial tenim una oportunitat única per comprendre i influir encara més a fons en els processos de compra. En aquest curs, descobrirem com la fusió del neuromàrqueting i la intel·ligència artificial pot potenciar les vendes i ajudar a les empreses a connectar de manera més efectiva amb els clients. Amb l´ajuda de la intel·ligència artificial, podem analitzar enormes quantitats de dades i identificar patrons ocults per aconseguir una personalització més precisa i impactant en les estratègies de venda. |
|
|
PROGRAMA |
Pràctica: Joc de cartes amb tipus de compra i consumidors.
Pràctica: Exemples de productes i serveis i com funciona el nostre cervell.
Pràctica: Exemples de proves socials. Pràctica : Trobar la nostra prova social.
Pràctica : Buscar i comparar atributs entre els assistents.
Pràctica: potenciar un concepte clau amb els nostres productes i serveis.
Pràctica: Exemples de valors simbòlics. Pràctica: Trobar el valor simbòlic de varis productes i serveis (aprox. 5 min).
|
Durada: 12 hores |
DADES DE CURS |
a concretar ESEC Centre Formació- Plaça Miquel Crusafont s/n de Sabadell La nostra docent, Sra. Sílvia Guinart, formadora i consultora de Cursarium, especialitzada en neuromarketing, PNL i gestió emocional. Va ser una de les primeres formadores i conferenciants de neuromarketing a Espanya. Vols conèixer el seu perfil de linkedin? Preu: 285€ - Curs BONIFICABLE Autònoms i aturats: 242,25€. No poden acollir-se a la bonificació. |
FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ: |