Les noves necessitats a les quals s´enfronten les empreses requereixen una actualització i professionalització dels perfils professionals que la integren, per poder ser més competitius i aconseguir els objectius fixats. Un dels perfils que més ha evolucionat en els darrers anys és el del personal d’assistència i secretariat. Actualment la major part de les funcions que desenvolupaven aquest professionals les assumeix l'Office Manager, però des d'una altra perspectiva que requereix diferents habilitats. I que implica també una formació diferent i diversificada. Fonamentalment és la persona encarregada d´organitzar totes les activitats administratives que permeten a una oficina funcionar de manera eficient i eficaç. I en molts casos, a més, són la cara visible de l´empresa.
|
|
|
PROGRAMA |
1. Funcions de l'Office Management. 3. Gestió de viatges. 7. Gestió de recursos humans. 8. Gestió d'esdeveniments. |
Durada: 16 hores |
DADES DE CURS |
1,3,8 i 10 d'abril, dimarts i dijous de 15h a 19h. a ESEC Centre Formació - Plaça Miquel Crusafont de Sabadell. La nostra docent, Sra. Cristina Amores és Assistent Executiva i Formadora en Assistència Executiva i Assistència Virtual. Amb aquestes formacions pretén professionalitzar una posició essencial en tota organització, però sovint ocupada per perfils genèrics als que els hi manca formació específica, que els permeti contribuir de forma plena i activa a la consecució dels objectius de l'empresa. Vols saber més de la nostra docent ? Curs BONIFICABLE Empreses ASSOCIADES: 215€ - Empreses NO ASSOCIADES: 258€ Les empreses poden recuperar 208€ Autònoms i aturats: 182,75€. No poden acollir-se a la bonificació. |
INSCRIPCIÓ: |