e-mail
esec@esec.cat

Telf. contacte
93 727 27 27
C/ Indústria 16 - 08202 Sabadell

Formació i coneixement

Cursos oberts i Webinars



LES 5 ETAPES DEL PROCÉS DE VENDA HÍBRIDA B2B ( CURS ACTUALITZAT 2024)
APRENENTATGE AULA VIRTUAL+ ONLINE

 

Amb aquesta formació aprendràs les eines digitals (LinkedIn, Sales Navigator, automatització i ChatGPT), tècniques semipresencials i presencials aplicades a les 5 etapes del procés de venda B2B.


 

ADREÇAT A:

A empreses amb equips comercials que vulguin millorar la seva eficàcia i eficiència comercial millorant la seva planificació comercial, prospecció digitalitzant els processos d´identificació, captació despertant la necessitat de compra dels clients potencials, tècniques de venda i habilitats personals de negociació i intel·ligència emocional.

OBJECTIUS:

L´assitent s´emportarà: les tècniques de venda diferenciadores, habilitats adaptades al nou context, eines digitals per ser més eficient, identificant i atraient clients potencials, tot això implementat amb l´eina B2BST i cohesionat en un mètode que facilita la implementació de nous hàbits.


PROGRAMA

Etapa 1. Planificació comercial B2B
Àrea de coneixement: definir A qui, què, com, quan i quant venem.
Etapa 2. Identificar els clients potencials.
Àrea de coneixement: Prospecció (Si no saben que existeixes, mai et compraran).
Etapa 3. Aconseguir que els clients potencials coneguin el que fas i en tinguin necessitat i identificar els clients que estan realment interessats en els teus productes o serveis.
Àrea de coneixement: Aconseguir visibilitat (Si no saben que et necessiten, mai et compraran).
Etapa 4. Fer presentació dels teus productes/serveis per identificar les necessitats i objeccions dels clients.
Àrea de coneixement: Coneixement del client (Si no veuen que coneixes els seus problemes, mai no et compraran).
Etapa 5. Fer i presentar la proposta comercial, cobrint les necessitats detectades, negociació i venda.
Àrea de coneixement: Venda i recurrència (Si el teu client no veu el teu valor, només veurà el teu preu).


Durada: 40 hores

DADES DE CURS

Aprenentatge ON LINE(16h)  + AULA VIRTUAL  (24h- zoom) els dies:

Benvinguda- 30/01 de les 15.30h-17.30h.

03/02 de les 15.30h-17.30h.

06/02 de les 15.30h-17.30h.

10/02 de les 15.30h-17.30h.

13/02 de les 15.30h-17.30h.

17/02 de les 15.30h-17.30h.

20/02 de les 15.30h-17.30h.

24/02 de les 15.30h-17.30h.

27/02 de les 15.30h-17.30h.

03/03 de les 15.30h-17.30h.

Final- 11/03 de les 15.30h-17.30h.

El nostre docent Sr. Andoni Rodríguez de Galarza. Formador, consultor i conferenciant d´alt impacte, especialista en la planificació i implementació d´accions comercials d´èxit per captar i fidelitzar clients B2B a l´era digital (social selling). Després de dues dècades dirigint companyies líders en el sector publicitari, des del 2013 acompanya a empreses, organitzacions i professionals en el procés de transformació digital per millorar la seva eficàcia i eficiència comercial. És autor del llibre "Claves esenciales del éxito comercial B2B en tiempos digitales”.Vols saber més del nostre docent ?

Preu:  399€- Curs  totalment BONIFICABLE
Totes les empreses poden recuperar 432 €.

Aquests preus inclouen la gestió del crèdit bonificable.

AQUEST APRENENTATGE POT SER PERSONALITZAT PER A UNA EMPRESA, pregunta’ns.



INSCRIPCIÓ:

Condicions de matriculació:

1. L'import de la matrícula haurà de quedar abonat, com a màxim 3 dies hàbils abans de l'inici del curs, mitjançant qualsevol de les possibilitats indicades al full d'inscripció (transferència, domiciliació bancària, xec, ...)

2. En el cas que la matrícula es faci efectiva mitjançant transferència bancària, cal fer arribar una còpia del comprovant 48h abans de l'inici del curs.

3. Anul·lacions de matrícula:

  • Comunicada amb un mínim de tres dies abans de l'inici del curs: devolució del 50% de l'import de la matrícula.
  • En qualsevol cas l'alumne podrà cedir la plaça a una altra persona, comunicant prèviament a ESEC les dades del nou participant.
  • No s'abonarà l'import si es produeix una baixa un cop iniciat el curs.


4. Tots els cursos tenen un nombre limitat de places per garantir la qualitat de la formació. En el cas que la seva inscripció es veiés afectada per aquesta limitació li faríem saber al més aviat possible.

Data màxima inscripció: 3 dies hàbils abans de l'inici del curs.

5. ESEC es reserva el dret d'anul·lar aquesta acció o modificar les condicions esmentades a la circular informativa.
6. Es lliurarà un certificat d'assistència a qui assisteixi com a mínim el 80% d'hores lectives.


Quin és el seu estat laboral?
La seva empresa està associada a:
Factura a nom de:
Com ens ha conegut:
Accepto les condicions de la matriculació.

En cas de dubte o aclariment podeu contactar amb esec@esec.cat



Tornar al llistat






C. Indústria, 16    -    08202 SABADELL    -    Tel: 93 727 27 27    -     esec@esec.cat    
Horari d'atenció al públic:   Dilluns a Dijous de 9:00h a 14:00h i de 15:00h a 20:00h   |  Divendres de 8:00h a 15:00h
Nota legal    |   Política de qualitat    |    Política de cookies    |    Mapa web    |    Produït per Anunzia

Cursos oberts - Cursos online - Cursos in company - Documentació de cursos