Un bon venedor pot canviar la decisió de compra del 75% dels compradors en menys de 30 minuts
· El neuromàrqueting és la disciplina més efectiva del món per vendre · El 95% del procés de compra és inconscient i el neuromàrqueting permet entendre´l · El 28% de les vendes per telèfon tenen a veure amb l´entonació del venedor
El neuromàrqueting utilitza les neurociències en el camp de les ventes per aconseguir informació de com els consumidors prenen decisions per tal de predir el seu comportament, vendre més i millorar l´experiència de client. És la disciplina líder per entrenar equips comercials d´èxit. |
|
|
PROGRAMA |
DIA 1:
Pràctica: Joc amb tipus de persones i compres.
Pràctica: Casos reals. Productes i serveis i com funciona el nostre cervell.
Pràctica 1: Exemples de proves socials. Pràctica 2: Trobar la nostra prova social.
Pràctica: Escollir els 3 codis reptilians del nostre potencial client.
Pràctica: potenciar un concepte clau amb els nostres productes i serveis.
Pràctica final. DIA 2:
Pràctica 2: Buscar i comparar atributs entre els assistents.
Pràctica 1: Exemples de valors simbòlics. Pràctica 2: Trobar el valor simbòlic de varis productes i serveis.
Pràctica: Discurs per homes i homes.
Pràctica 1: Exemples reals de fidelització.
Pràctica: Gestió d'un client abans de comprar. Informació i emoció. Gestió d'un client després de comprar: seguiment.
Pràctica: Discurs amb preus. Pràctica final. DIA 3:
Pràctica: Amb la teva empresa.
Pràctica: Últims 5 minuts de la reunió.
Pràctica: Com detectar les nostres creences limitants.
Pràctica: Com detectar aquestes creences.
Pràctica: Discurs comercial amb creences.
Pràctica: Preguntes per transformar creences. Pràctica final. DIA 4 i 5:
Pràctica: Cas real de gestió d'una queixa.
Pràctica: Discurs amb els principals verbs d'acció.
Pràctica: trobar les pors dels nostres productes i serveis.
Pràctica: Rapport entre client – venedor.
Pràctica: Cerca de l'etiqueta que ens posem entre treballadors. Cerca de l'etiqueta entre directors d'equip i equip. Cerca de l'etiqueta que posem als clients.
Pràctica: Client, comercial i observador.
Proposta de valor: Contingut teòric i pràctic amb les últimes innovacions científiques + auditoria gratuïta, d'una hora, pels assistents en neuromàrqueting per comunicacions comercials (pàgina web, catàlegs, tríptics, assistència a fires, discurs comercial, etc.) |
Durada: 20 hores |
DADES DE CURS |
A CONCRETAR ESEC Centre Formació, c/ Concepció, 40 de Sabadell. La nostra docent, Sra. Sílvia Guinart, formadora i consultora de Cursarium, especialitzada en neuromarketing, PNL i gestió emocional. Va ser una de les primers formadores i conferenciants de neuromarketing a Espanya. Ha format a més de 4000 persones i empreses cap al seu desenvolupament professional i personal. Ha treballat i col·laborat amb empreses com Telefónica-Movistar, Repsol, Grupo Tinsa, El Corte Inglés, consultora Cegos, Ajuntament de Barcelona, CCRTV Interactiva, La Fageda, etc. Vols conèixer el seu perfil de linkedin? Preu: 375€ - Curs BONIFICABLE Autònoms i aturats: 318,75€. No poden acollir-se a la bonificació. |
FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ: |