e-mail
esec@esec.cat

Telf. contacte
93 727 27 27
C/ Indústria 16 - 08202 Sabadell

Formació i coneixement

Cursos oberts i Webinars



NEUROMÀRQUETING PER AUGMENTAR VENDES I MILLORAR L´EXPERIÈNCIA DE CLIENT.

Un bon venedor pot canviar la decisió de compra del 75%

dels compradors en menys de 30 minuts

 

·         El neuromàrqueting és la disciplina més efectiva del món per vendre

·         El 95% del procés de compra és inconscient i el neuromàrqueting permet entendre´l

·         El 28% de les vendes per telèfon tenen a veure amb l´entonació del venedor

 

El neuromàrqueting utilitza les neurociències en el camp de les ventes per aconseguir informació de com els consumidors prenen decisions per tal de predir el seu comportament, vendre més i millorar l´experiència de client. És la disciplina líder per entrenar equips comercials d´èxit.


ADREÇAT A:

Equips comercials d´empreses, directius, professionals del servei d´atenció al client i en general empreses i emprenedors que vulguin augmentar vendes tant presencials com online, i atendre millor els seus clients actuals i potencials en qualsevol mitjà ( presencial, telefònic, correu electrònic, xat, etc..)

OBJECTIUS:

Que les empreses i els professionals amb equip comercial venguin més els productes i els serveis de l´empresa, siguin del sector que siguin.
Aprendran a connectar emocionalment amb els seus clients i potencials clients, a atendre´ls millor i a fidelitzar-los amb més garanties, imprescindible en el segle XXI.


PROGRAMA

DIA 1:

  • Introducció al neuromarketing.
  • El procés de decisió dels usuaris.
  • El comportament inconscient dels usuaris.

Pràctica: Joc amb tipus de persones i compres.

  • Tendències mundials de neuromàrqueting.
  • La teoria dels 3 cervells, el cervell que compra, el que s’emociona i el que creu que decideix.

Pràctica: Casos reals. Productes i serveis i com funciona el nostre cervell.

  • Com millorar el control del 95% del procés de compra.
  • La prova social.
  • Exemples de marques amb prova social.

Pràctica 1: Exemples de proves socials.

Pràctica 2: Trobar la nostra prova social.

  • Els codis reptilians: la base per vendre, comunicar i fidelitzar.

Pràctica: Escollir els 3 codis reptilians del nostre potencial client.

  • 10 conceptes clau per vendre productes i serveis.

Pràctica: potenciar un concepte clau amb els nostres productes i serveis.

  • Introducció al valor simbòlic.

Pràctica final.

DIA 2:

  • El perfil científic del comercial que més ven.

Pràctica 2: Buscar i comparar atributs entre els assistents.

  • El valor simbòlic: les marques líders del món.

Pràctica 1: Exemples de valors simbòlics.

Pràctica 2: Trobar el valor simbòlic de varis productes i serveis.

  • Neurociència aplicada als clients: homes.
  • Neurociència aplicada als clients: dones.

Pràctica: Discurs per homes i homes.

  • Com fidelitzar els clients.

Pràctica 1: Exemples reals de fidelització.

  • Com es comporten els clients abans i després de comprar.

Pràctica: Gestió d'un client abans de comprar. Informació i emoció.

               Gestió d'un client després de comprar: seguiment.

  • Els preus en neuromarketing.
  • Quan dir el preu en el discurs comercial.
  • El 3: número clau pel cervell.
  • Exemples de preus de productes de diferents sectors.

Pràctica: Discurs amb preus.

Pràctica final.

DIA 3:

  • L’experiència de client: com millorar-la.
  • Exemples de bona experiència de client a nivell mundial.
  • Model de venta d’emocions de Jürgen Klaric, especialista nº1 del món en neuromàrqueting i Récord Guiness com a millor venedor del món.

Pràctica: Amb la teva empresa.

  • Com tancar la venda.

Pràctica: Últims 5 minuts de la reunió.

  • Casos d'èxit d'atenció al client.
  • Com treballo amb mi. Neurociència i autolideratge.
  • Gestió de les emocions pròpies.
  • Creences limitants i potenciadores.

Pràctica: Com detectar les nostres creences limitants.

  • Com detectar les creences limitants que tenim al ser clients.

Pràctica: Com detectar aquestes creences.

  • Com detectar les creences limitants dels nostres clients a l'hora de comprar.

Pràctica: Discurs comercial amb creences.

  • Canviant a creences de possibilitat.

Pràctica: Preguntes per transformar creences.

Pràctica final.

DIA 4 i 5:

  • Com gestionar les queixes i les reclamacions.

Pràctica: Cas real de gestió d'una queixa.

  • Els verbs d'acció: ingredient d'èxit.

Pràctica: Discurs amb els principals verbs d'acció.

  • Atenció a client. Com es comporten els consumidors.
  • No ‘voler’ vendre, clau per vendre més.
  • Com detectar les pors dels clients per gestionar-les i solucionar-les.

Pràctica: trobar les pors dels nostres productes i serveis.

  • El rapport: com vendre més.

Pràctica: Rapport entre client – venedor.

  • Llenguatge verbal i no verbal.
  • L'efecte Rosenthal. Les etiquetes.

Pràctica: Cerca de l'etiqueta que ens posem entre treballadors.

               Cerca de l'etiqueta entre directors d'equip i equip.

               Cerca de l'etiqueta que posem als clients.

  • L'entonació verbal: clau per connectar amb les persones.
  • L'autocontrol: comportament d'èxit per vendre més.

Pràctica: Client, comercial i observador.

  • Revisió final del model de venta, prova social, valors simbòlics i accions anotades pels participants.
  • Resum final.

Proposta de valor: Contingut teòric i pràctic amb les últimes innovacions científiques + auditoria gratuïta, d'una hora, pels assistents en  neuromàrqueting per comunicacions comercials (pàgina web, catàlegs, tríptics, assistència a fires, discurs comercial, etc.)


Durada: 20 hores

DADES DE CURS

A CONCRETAR

 ESEC Centre Formació, c/ Concepció, 40 de Sabadell.

La nostra docent, Sra. Sílvia Guinart,  formadora i consultora de Cursarium, especialitzada en neuromarketing, PNL i gestió emocional. Va ser una de les primers formadores i conferenciants de neuromarketing a Espanya.

Ha format a més de 4000 persones i empreses cap al seu desenvolupament professional i personal. Ha treballat i col·laborat amb empreses com Telefónica-Movistar, Repsol, Grupo Tinsa, El Corte Inglés, consultora Cegos, Ajuntament de Barcelona, CCRTV Interactiva, La Fageda, etc.

Vols conèixer el seu perfil de linkedin? 

Preu:   375€ - Curs BONIFICABLE
Totes les empreses poden recuperar 260€.

Aquests preus inclouen la gestió del crèdit bonificable.

Autònoms i aturats: 318,75€. No poden acollir-se a la bonificació.



FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ:
Si esteu interessats en aquest curs podeu fer aquesta PRE-INSCRIPCIÓ, i quan tinguem les dades d'impartició us enviarem la circular informativa en el correu electrònic que ens indiqueu per fer la INSCRIPCIÓ definitiva:

CURS: NEUROMÀRQUETING PER AUGMENTAR VENDES I MILLORAR L´EXPERIÈNCIA DE CLIENT.
 
Nom i cognoms:
Empresa:
Telèfon :
Adreça electrònica:  
Observacions:




Tornar al llistat






C. Indústria, 16    -    08202 SABADELL    -    Tel: 93 727 27 27    -     esec@esec.cat    
Horari d'atenció al públic:   Dilluns a Dijous de 9:00h a 14:00h i de 15:00h a 20:00h   |  Divendres de 8:00h a 15:00h
Nota legal    |   Política de qualitat    |    Política de cookies    |    Mapa web    |    Produït per Anunzia

Cursos oberts - Cursos online - Cursos in company - Documentació de cursos