e-mail
esec@esec.cat

Telf. contacte
93 727 27 27
C/ Indústria 16 - 08202 Sabadell

Formació i coneixement

Cursos oberts i Webinars



GESTIÓ DE CONFLICTES AMB CLIENTS

Millorar la comunicació amb qualsevol client sigui quina sigui la seva actitud per transformar-la en oportunitat de negoci.

ADREÇAT A:

Tot el personal d’atenció al client àrea.

OBJECTIUS:

Conèixer els obstacles que ens duen a conflictes amb els Clients i el
seu tractament per orientar-los a negoci.


PROGRAMA

El conflicte i les seves bases. 
Subjectes del conflicte. 
DISC com prevenció de conflicte mitjançant el coneixement del interlocutor. 
Mètodes i tècniques de resolució de conflictes. 
Actituds correctes davant de conflictes.
Guanyar-Guanyar.


Durada: 7 hores


FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ:
Si esteu interessats en aquest curs podeu fer aquesta PRE-INSCRIPCIÓ, i quan tinguem les dades d'impartició us enviarem la circular informativa en el correu electrònic que ens indiqueu per fer la INSCRIPCIÓ definitiva:

CURS: GESTIÓ DE CONFLICTES AMB CLIENTS
 
Nom i cognoms:
Empresa:
Telèfon :
Adreça electrònica:  
Observacions:




Tornar al llistat






C. Indústria, 16    -    08202 SABADELL    -    Tel: 93 727 27 27    -     esec@esec.cat    
Horari d'atenció al públic:   Dilluns a Dijous de 9:00h a 14:00h i de 15:00h a 20:00h   |  Divendres de 8:00h a 15:00h
Nota legal    |   Política de qualitat    |    Política de cookies    |    Mapa web    |    Produït per Anunzia

Cursos oberts - Cursos online - Cursos in company - Documentació de cursos