El conflicte és inevitable i tard o d’hora apareix a les nostres relacions. Les empreses no són immunes a aquest fenomen, afortunadament podem gestionar el conflicte per tal que no sigui un factor que impedeixi desenvolupar les tasques amb normalitat , sinó tot lo contrari, podem convertir la discrepància en una eina per créixer. Aquest curs et donarà les claus per detectar i gestionar els conflictes al teu entorn de treball, però també personal. |
|
|
PROGRAMA |
1) Definició i característiques dels conflictes. 2) Els meus conflictes més freqüents. 3) Eines per valorar l´èxit a la gestió del conflicte. 4) Les fases del conflicte i conductes associades. 5) Tipus de conflictes. üConflicte del col·laborador amb el cap. üConflicte del cap amb els col·laboradors. üConflicte entre col·laboradors. 6) Estils de comportament per a afrontar conflictes interpersonals. üEstil evasiu. üEstil conciliador. üEstil competitiu. üEstil negociador. üEstil col·laboratiu. 7) Seqüència d´intervenció en conflictes interpersonals. 8) Mediació en conflictes interpersonals. üComeses del mediador. üPassos per a mediar en els conflictes. 9) Estratègies de solució de conflictes intergrupals. Metodologia: Píndoles de teoria per part de la formadora i metodologia participativa amb, qüestionaris, estudi de casos, rol-play, etc... |
Durada: 12 hores |
FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ: |