e-mail
esec@esec.cat

Telf. contacte
93 727 27 27
C/ Indústria 16 - 08202 Sabadell

Formació i coneixement

Cursos oberts i Webinars



DIRECCIÓ DE MÀRQUETING B2B A LINKEDIN- PROGRAMA EXECUTIU
IMPACTA ALS QUE REALMENT T´IMPORTEN- FORMACIÓ WEBINAR

Els participants comptaran amb una evolució professional de les principals habilitats i capacitats necessàries per entendre, interioritzar i liderar els reptes a què ha de fer front a la seva organització.

El programa ha estat pensat per dotar de les eines, coneixements, habilitats i visió estratègica als líders de l´àrea de màrqueting digital i a les persones de l´equip que siguin els responsables de liderar la plataforma professional Linkedin per assolir els seus objectius de màrqueting, talent i/o de negoci per a les vostres organitzacions. PROGRAMA MOLT PRÀCTIC.



PROGRAMA

1) Estratègia.

Estratègia Linkedin Corporate. 

Customer experience a Linkedin.

Neuromàrketing B2B.

2) Màrqueting de continguts.

Màrqueting de continguts.

Storytelling B2B.

Continguts visuals B2B estratègics.

3) Vendes.

Campanyes de publicitat.

Inbound marketing aplicat a Linkedin

Talent. L´organització feliç.

Social selling i embaixadors de marca.

METODOLOGIA:

El programa Executiu de Direcció de Màrqueting B2B a Linkedin combina diverses metodologies d´aprenentatge per assegurar l´assimilació dels continguts i ajudar a potenciar el desenvolupament dels participants, tant pel que fa a coneixements, habilitats i eines.

Es treballarà en sessions interactives, individualment i en grups, amb tallers d´habilitats directives.

El programa s´impateix amb castellà.

POSADA EN PRÀCTICA:

El programa ha estat dissenyat com un full de ruta perquè els participants puguin aplicar-lo a les seves pròpies empreses i alhora puguin contribuir dins de la seva pròpia organització a la transformació desitjada.

Perquè els participants puguin aconseguir-ho, a més dels coneixements més acadèmics, hi ha un enfocament pràctic a totes les sessions per viure el procés d´aprendre Learning by Doing.

DOCUMENTACIÓ:

S´habilitarà la plataforma SSi (Social Selling Institute), on es guardaran tots els documents, materials i enregistraments de les sessions per a la seva consulta.

CLAUSTRE DE PROFESSORS:

·         Javier Martin Aldea: Expert en Customer Experience,

·         David M Calduch: Expert internacional en Gestió del Canvi Cultural Digital. 32 anys d’experiència.

·         Elia Guardiola: Experta en Storytelling i StoryExperience Cpywriting i Narrativa Marqueting emocional i experiencial.

·         Esmeralda Díaz-Aroca: Consultora de Estratègia Digital i Marca personal i Social Selling.

·         Pedro Bermejo: President Associació espanyola de Neuroeconomia.

·         Roberto Espinosa: CEO Espinosa Consultors - Consultor de màrqueting estratègic.

·         Pablo Ferao: Soci fundador a Ferao & Studio.

·      Marcos Martínes Jurado: Consultor expert en RH, Psicologia positiva o organitzacional.

·         Ramiro Sueiro:  Funder partner & CMO en Gestazión.


Durada: 72 hores

DADES DE CURS

7,8,14,15,21,22 de març + 4,5,11,12,18,19,25,26 d'abril + 2,3,9,10,16,17,23,24,30 i 31 de maig, dijous i divendres de 15h a 18h.

FORMACIÓ WEBINAR

PREU: 2.880€- Curs BONIFICABLE

Totes les empreses poden recuperar 936€.

Aquests preus inclouen la gestió del crèdit bonificable.



INSCRIPCIÓ:

Condicions de matriculació:

1. L'import de la matrícula haurà de quedar abonat, com a màxim 3 dies hàbils abans de l'inici del curs, mitjançant qualsevol de les possibilitats indicades al full d'inscripció (transferència, domiciliació bancària, xec, ...)

2. En el cas que la matrícula es faci efectiva mitjançant transferència bancària, cal fer arribar una còpia del comprovant 48h abans de l'inici del curs.

3. Anul·lacions de matrícula:

  • Comunicada amb un mínim de tres dies abans de l'inici del curs: devolució del 50% de l'import de la matrícula.
  • En qualsevol cas l'alumne podrà cedir la plaça a una altra persona, comunicant prèviament a ESEC les dades del nou participant.
  • No s'abonarà l'import si es produeix una baixa un cop iniciat el curs.


4. Tots els cursos tenen un nombre limitat de places per garantir la qualitat de la formació. En el cas que la seva inscripció es veiés afectada per aquesta limitació li faríem saber al més aviat possible.

Data màxima inscripció: 3 dies hàbils abans de l'inici del curs.

5. ESEC es reserva el dret d'anul·lar aquesta acció o modificar les condicions esmentades a la circular informativa.
6. Es lliurarà un certificat d'assistència a qui assisteixi com a mínim el 80% d'hores lectives.


Quin és el seu estat laboral?
La seva empresa està associada a:
Factura a nom de:
Com ens ha conegut:
Accepto les condicions de la matriculació.

En cas de dubte o aclariment podeu contactar amb esec@esec.cat



Tornar al llistat






C. Indústria, 16    -    08202 SABADELL    -    Tel: 93 727 27 27    -     esec@esec.cat    
Horari d'atenció al públic:   Dilluns a Dijous de 9:00h a 14:00h i de 15:00h a 20:00h   |  Divendres de 8:00h a 15:00h
Nota legal    |   Política de qualitat    |    Política de cookies    |    Mapa web    |    Produït per Anunzia

Cursos oberts - Cursos online - Cursos in company - Documentació de cursos