Una persona oblidarà el que vas dir però mai com la vas fer sentir. És hora d´aprendre a emocionar i connectar amb els clients · El neuromàrqueting és la disciplina més efectiva del món per vendre i connectar emocionalment amb els clients · El 95 % de les decisions del consumidor no són racionals, per això el neuromàrqueting és efectiu: estudia el que comportament inconscient · Hi ha empreses que han aconseguit fidelitzar fins el 75% dels seus clients gràcies al neuromàrqueting
|
|
|
PROGRAMA |
DIA 1: Breu introducció al neuromàrqueting. Com funciona el nostre cervell. Pràctica: Joc de percepcions cerebrals. La teoria dels 3 cervells. Com es comporta el consumidor. La prova social. Exemples de marques amb prova social. Pràctica 1: Exemples de proves socials. Pràctica 2: Trobar la nostra prova social. La importància científica de la presència física. Pràctica: Casos d'analitzar rostres i persones segons la transmissió de confiança i seguretat. Com fidelitzar els clients. Pràctica 1: Exemples reals de fidelització. Pràctica 2: Accions de com fidelitzar a l'empresa. Barreres a la fidelització dels clients. Pràctica: Detectar errors habituals. Pràctica final. DIA 2: El valor simbòlic: les marques líders del món. Pràctica 1: Exemples de valors simbòlics. Pràctica 2: Trobar el valor simbòlic de varis productes i serveis (aprox. 5 min). La percepció del temps del client: com atendre'l correctament. Tipus de clients. Com es comporten els clients abans i després de comprar. Pràctica: Gestió d'un client abans de comprar. Informació i emoció. Gestió d'un client després de comprar: seguiment. Com millorar l'experiència de client. 3 elements claus per tenir una bona experiència de client. Pràctica: Buscar el nostres elements d'èxit. Com gestionar un client enfadat. Pràctica1 : Joc de rols amb un client 'perdut'. Pràctica 2: Joc de rols amb un client 'guanyat'. Com gestionar les queixes i les reclamacions. Pràctica: Cas real de gestió d'una queixa. Casos d'èxit d'atenció al client. Pràctica final. DIA 3: Com funcionen els nostres pensaments i les nostres creences. Les nostres creences limitants i el seu efecte en l'atenció al client. Pràctica: Com detectar les nostres creences limitants. Les creences potenciadores: modificar a on ens enfoquem. Pràctica 1: Com detectar les nostres creences potenciadores. Pràctica 2: Transformar creences limitants en potenciadores. Com equilibrar l'emoció amb la racionalitat. El reconeixement: el que més busca el cervell. Pràctica: Com comunicar al client que el 'reconeixem'. Com connectar emocionalment amb els clients. Pràctica: Role play client / venedor per telèfon. Role play client / venedor en persona. Role play client / venedor via email i xat. L'empatia i l'escolta activa. Pràctica: En parelles: accions d'empatia i escolta activa en clau científica. Com detectar les pors dels clients per gestionar-les i solucionar-les. Pràctica: trobar les pors dels nostres productes i serveis. Pràctica final. DIA 4: El cervell social: la importància de la comunicació entre éssers humans. Llenguatge verbal i no verbal. L'entonació verbal: clau per connectar amb les persones. Quins verbs utilitzar amb els clients. Pràctica: En grups, amb llenguatge verbal i no verbal. Diferències cerebrals entre homes i dones. Com parlar als homes. Com parlar a les dones. Pràctica 1: Role playing amb discurs separat per homes i dones. Pràctica 2: Cas real amb un client. Pràctica 3: Cas real amb una clienta. Entrar en sintonia amb els clients. Pràctica: Presencial. Per telèfon. Com convertir un client en seguidor. Pràctica: visualització de vídeo i trobar punts de com convertir els nostres clients en seguidors. Pràctica final. Proposta de valor: Contingut teòric i pràctic amb les últimes innovacions científiques + auditoria gratuïta, d'una hora, pels assistents en neuromàrqueting sobre atenció al client en un àmbit de la seva empresa (pàgina web, gestió de clients, aspecte físic de l'oficina/botiga, etc.). Us assessorem de quin àmbit us aniria millor. |
Durada: 20 hores |
DADES DE CURS |
A concretar ESEC Centre Formació, c/ Concepció, 40 de Sabadell. La nostra docent, Sra. Sílvia Guinart, formadora i consultora de Cursarium, especialitzada en neuromarketing, PNL i gestió emocional. Va ser una de les primeres formadores i conferenciants de neuromarketing a Espanya. Vols conèixer el seu perfil de linkedin? Preu: 375€ - Curs BONIFICABLE Autònoms i aturats: 318,75€. No poden acollir-se a la bonificació. |
FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ: |