e-mail
esec@esec.cat

Telf. contacte
93 727 27 27
C/ Indústria 16 - 08202 Sabadell

Formació i coneixement

Cursos oberts i Webinars



NEUROMÀRQUETING I VENDES PER ATENCIÓ AL CLIENT.

Una persona oblidarà el que vas dir però mai com la vas fer sentir.

És hora d´aprendre a emocionar i connectar amb els clients

 

·         El neuromàrqueting és la disciplina més efectiva del món per vendre i connectar emocionalment amb els clients

·         El 95 % de les decisions del consumidor no són racionals, per això el neuromàrqueting és efectiu: estudia el que comportament inconscient

·         Hi ha empreses que han aconseguit fidelitzar fins el 75% dels seus clients gràcies al neuromàrqueting

 

El neuromàrqueting utilitza les neurociències en el camp de les ventes per aconseguir informació de com els consumidors prenen decisions per tal de predir el seu comportament, vendre més i millorar l'experiència de client.


ADREÇAT A:

a professionals del servei d´atenció al client i en general empreses i emprenedors que vulguin atendre millor els seus clients actuals i potencials en qualsevol mitjà (presencial, telefònic, email, xat, etc.)

OBJECTIUS:

Que les empreses i els professionals del servei d´atenció al client millorin l´experiència dels clients, aprenguin a gestionar tot tipus de clients (des de queixes fins a renovacions de serveis), augmentin la fidelització de clients, aconsegueixin vendes potencials i solucionin problemes d´una manera científica i més eficaç.


PROGRAMA

DIA 1:

Breu introducció al neuromàrqueting.

Com funciona el nostre cervell.

Pràctica: Joc de percepcions cerebrals.

La teoria dels 3 cervells.

Com es comporta el consumidor.

La prova social.

Exemples de marques amb prova social.

Pràctica 1: Exemples de proves socials.

Pràctica 2: Trobar la nostra prova social.

La importància científica de la presència física.

Pràctica: Casos d'analitzar rostres i persones segons la transmissió de confiança i seguretat.

Com fidelitzar els clients.

Pràctica 1: Exemples reals de fidelització.

Pràctica 2: Accions de com fidelitzar a l'empresa.

Barreres a la fidelització dels clients.

Pràctica: Detectar errors habituals.

Pràctica final.

DIA 2:

El valor simbòlic: les marques líders del món.

Pràctica 1: Exemples de valors simbòlics.

Pràctica 2: Trobar el valor simbòlic de varis productes i serveis (aprox. 5 min).

La percepció del temps del client: com atendre'l correctament.

Tipus de clients.

Com es comporten els clients abans i després de comprar.

Pràctica: Gestió d'un client abans de comprar. Informació i emoció.

               Gestió d'un client després de comprar: seguiment.

Com millorar l'experiència de client.

3 elements claus per tenir una bona experiència de client.

Pràctica: Buscar el nostres elements d'èxit.

Com gestionar un client enfadat.

Pràctica1 : Joc de rols amb un client 'perdut'.

Pràctica 2: Joc de rols amb un client 'guanyat'.

Com gestionar les queixes i les reclamacions.

Pràctica: Cas real de gestió d'una queixa.

Casos d'èxit d'atenció al client.

Pràctica final.

DIA 3:

Com funcionen els nostres pensaments i les nostres creences.

Les nostres creences limitants i el seu efecte en l'atenció al client.

Pràctica: Com detectar les nostres creences limitants.

Les creences potenciadores: modificar a on ens enfoquem.

Pràctica 1: Com detectar les nostres creences potenciadores.

Pràctica 2: Transformar creences limitants en potenciadores.

Com equilibrar l'emoció amb la racionalitat.

El reconeixement: el que més busca el cervell.

Pràctica: Com comunicar al client que el 'reconeixem'.

Com connectar emocionalment amb els clients.

Pràctica: Role play client / venedor per telèfon.

               Role play client / venedor en persona.

               Role play client / venedor via email i xat.

L'empatia i l'escolta activa.

Pràctica: En parelles: accions d'empatia i escolta activa en clau científica.

Com detectar les pors dels clients per gestionar-les i solucionar-les.

Pràctica: trobar les pors dels nostres productes i serveis.

Pràctica final.

DIA 4:

El cervell social: la importància de la comunicació entre éssers humans.

Llenguatge verbal i no verbal.

L'entonació verbal: clau per connectar amb les persones.

Quins verbs utilitzar amb els clients.

Pràctica: En grups, amb llenguatge verbal i no verbal.

Diferències cerebrals entre homes i dones.

Com parlar als homes.

Com parlar a les dones.

Pràctica 1: Role playing amb discurs separat per homes i dones.

Pràctica 2: Cas real amb un client.

Pràctica 3: Cas real amb una clienta.

Entrar en sintonia amb els clients.

Pràctica: Presencial.

               Per telèfon.

Com convertir un client en seguidor.

Pràctica: visualització de vídeo i trobar punts de com convertir els nostres clients en seguidors.

Pràctica final.

Proposta de valor: Contingut teòric i pràctic amb les últimes innovacions científiques + auditoria gratuïta, d'una hora,  pels assistents en neuromàrqueting sobre atenció al client en un àmbit de la seva empresa (pàgina web, gestió de clients, aspecte físic de l'oficina/botiga, etc.). Us assessorem de quin àmbit us aniria millor.


Durada: 20 hores

DADES DE CURS

A concretar

 ESEC Centre Formació, c/ Concepció, 40 de Sabadell.

La nostra docent, Sra. Sílvia Guinart, formadora i consultora de Cursarium, especialitzada en neuromarketing, PNL i gestió emocional. Va ser una de les primeres formadores i conferenciants de neuromarketing a Espanya. Vols conèixer el seu perfil de linkedin? 

Preu:   375€ - Curs BONIFICABLE
Totes les empreses poden recuperar 260€.

Aquests preus inclouen la gestió del crèdit bonificable.

Autònoms i aturats: 318,75€. No poden acollir-se a la bonificació.



FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ:
Si esteu interessats en aquest curs podeu fer aquesta PRE-INSCRIPCIÓ, i quan tinguem les dades d'impartició us enviarem la circular informativa en el correu electrònic que ens indiqueu per fer la INSCRIPCIÓ definitiva:

CURS: NEUROMÀRQUETING I VENDES PER ATENCIÓ AL CLIENT.
 
Nom i cognoms:
Empresa:
Telèfon :
Adreça electrònica:  
Observacions:




Tornar al llistat






C. Indústria, 16    -    08202 SABADELL    -    Tel: 93 727 27 27    -     esec@esec.cat    
Horari d'atenció al públic:   Dilluns a Dijous de 9:00h a 14:00h i de 15:00h a 20:00h   |  Divendres de 8:00h a 15:00h
Nota legal    |   Política de qualitat    |    Política de cookies    |    Mapa web    |    Produït per Anunzia

Cursos oberts - Cursos online - Cursos in company - Documentació de cursos