![]() |
La gestió administrativa d´una empresa engloba el conjunt de tasques que contribueixen a la utilització dels seus recursos de manera òptima amb la finalitat d´aconseguir els objectius i obtenir els millors resultats, així doncs té sentit que l’administració dels seus projectes sigui competència també del personal d’administració, fonamentalment perquè també està directament vinculat al seu desenvolupament en molts aspectes, com la gestió de proveïdors, facturació, terminis d’entrega, riscos, costos... |
|
|
PROGRAMA |
Què és un projecte? Per què les empreses fan projectes? El cicle de vida d´un projectes. Fases d´un projecte.
La comunicació dins del projecte. Com comencen els projectes. Crear la llista i el diagrama de tasques. Definir els recursos. Estimació de temps i costos. Identificació i quantificació de riscos. Creació del cronograma. Pressupost i línia base de costos. Seguiment i control del projecte. Seguiment i control de riscos. Tancament del projectes. |
Durada: 8 hores |
DADES DE CURS |
Opció juliol: 13 i 20 de juliol, dijous de 9.30 a 13.30h Opció setembre: 18 i 20 de setembre, dilluns i dimecres de 15-19h a ESEC Centre Formació - Plaça Miquel Crusafont de Sabadell. La nostra docent, Sra. Cristina Amores és Assistent Executiva i Formadora en Assistència Executiva i Assistència Virtual. Amb aquestes formacions pretén professionalitzar una posició essencial en tota organització, però sovint ocupada per perfils genèrics als que els hi manca formació específica, que els permeti contribuir de forma plena i activa a la consecució dels objectius de l'empresa. Vols saber més de la nostra docent ? Preu: 104€- Curs totalment BONIFICABLE Autònoms i aturats: 85€. No poden acollir-se a la bonificació. |
INSCRIPCIÓ: |