![]() |
La figura de l´assistent executiva exerceix un paper clau dins de l´empresa, i de la seva capacitat per assumir responsabilitats en depenen en bona part l´agilitat i el bon funcionament de l´organització. Per això, aquest curs aportarà la preparació específica per dur a terme les tasques de secretariat amb eficiència i a conèixer les eines necessàries per la correcta organització i gestió de les diferents àrees d’actuació. |
|
|
PROGRAMA |
1. El món de l'empresa. (Presencial) Concepte d´empresa i classificació. Els models organitzatius. L´organigrama empresarial. La sostenibilitat empresarial. 2. Funcions de l’Assistent Executiu. (Presencial) Àrees d’actuació i funcions. Competències i habilitats. 3. Organització del treball i el teletreball .(Presencial) Criteris d’organització. L’organització del treball i el teletreball. Organització de l’espai de treball. 4. Administració i gestió. (Presencial) Gestió del temps. Gestió de correus electrònics. Gestió d’agenda. Gestió de contactes. Gestió de projectes. Eines d’organització i gestió. 5. La comunicació i el teletreball. (Webinar) Corrreu electrònic. Eina de gestió de contrasenyes. Les xarxes socials. La missatgeria instantània. Videoconferències. 6. Comunicació. ( Presencial) Concepte de comunicació i tipus. La comunicació a l´empresa. Elements que intervenen en el procés comunicatiu. Els canals comunicatius. Obstacles que es produeixen a la comunicació. El Pla de comunicació. Tips per ser un bon comunicador. 7. La comunicació escrita. (Webinar) Consells per una correcta comunicació escrita. Comunicació interna: l´acta, la circular, l´informe i el memoràndum. Comunicació externa. 8. Tipus de documents (Webinar) Documents oficials: La instància, l´ofici i el certificat. Documents mercantils: La comanda, l’albarà, la factura, el certificat digital. El rebut, el taló, el pagaré i la lletra de canvi. Documents laborals: el contracte de treball. La nòmina o el rebut salarial. Els butlletins de cotització a la Seguretat Social. Documents comercials: la carta comercial, flyer, tríptic, la targeta de visita i el portafolis. 9. La pàgina web.(Webinar) Gestió de la pàgina web. Actualització i manteniment. 10. Email màrqueting. (Webinar) Introducció a l´Email màrqueting. Planificació i execució d´una campanya d´email màrqueting. Eines per la gestió d’email màrqueting. 11. Arxiu i classificació de documents. (Presencial) El fitxer: concepte, tipus i característiques. Manteniment de l´arxiu i mètodes de classificació. Conservació i destrucció de documents. Documents compartits. Clàusules de confidencialitat. La protecció de dades de caràcter personal. 12. Organització d’esdeveniments corporatius i virtuals. (Presencial) Esdeveniments de caràcter extern i de caràcter intern. Esdeveniments virtuals. Organització d´esdeveniments. Recursos necessaris per a la planificació d’esdeveniments. Documents associats als esdeveniments corporatius. 13. Organització de viatges. (Presencial) Els viatges nacionals i internacionals. Les agències de viatges. Assegurances de viatges. Seguretat a les dades. Liquidació de despeses. Eines d’organització i gestió de viatges. 14. Protocol empresarial. (Presencial) Concepte de protocol i tipus. Les relacions interpersonals en l´empresa: cortesia social i cortesia empresarial. Salutacions i presentacions. Els tractaments. L´ús del telèfon. Gestió de visites dins de l´empresa. Reunions de treball. L´etiqueta en els negocis. Els regals d´empresa. Les precedències i les presidències. 15. L’atenció i gestió de clients. (Webinar) Estratègies de l´empresa. La cadena de valor. Les reclamacions. L’atenció virtual al client. |
Durada: 57 hores |
DADES DE CURS |
dades a concretar Formació WEBINAR: a concretar La nostra docent, Sra. Cristina Amores és Assistent Executiva i Formadora en Assistència Executiva i Assistència Virtual. Amb aquestes formacions pretén professionalitzar una posició esencial en tota organització, però sovint ocupada per perfils genèrics als que els hi manca formació específica, que els permeti contribuir de forma plena i activa a la consecució dels objectius de l'empresa. Vols saber més de la nostra docent ? Preu: 475€- Curs totalment BONIFICABLE Autònoms i aturats: 403,75€. No poden acollir-se a la bonificació. |
FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ: |