![]() |
Lean Office és l’aplicació dels principis del Lean Management en oficines i despatxos, fora de la planta de producció, per a tasques i àrees d’administració, atenció al client, financer-comptable, on existeix major potencial sense explotar per a la millora de la productivitat i l’eficiència. Tots els treballadors en major o menor mesura tenim una càrrega administrativa, de gestió, de redacció documental, que ens ocupa un temps important que, la majoria de vegades es podria dedicar a tasques de major valor per al client i l’empresa. Lean Office ve aplicant-se amb èxit des de fa anys demostrant la seva eficàcia eliminant milers de transaccions diàries, estalviant milers d’hores de treball, incrementant el rendiment i fomentant el treball en equip. |
|
|
PROGRAMA |
1. Millora dels processos a) Detectar causes internes que originen ineficiències. b) Eliminar les tasques de no valor afegit: eliminar desaprofitaments, duplicats, colls d’ampolla. c) Estandardització de processos com a base de la millora. d) Generar flux. e) Unificació de processos. f) Disposició eficient de l’oficina . 2. Millora de la productivitat de les tasques a) Cercle Deming: PDCA. b) Priorització i execució eficient de tasques. c) Les 5S i el visual management. d) Excel·lència. 3. Millora de la productivitat personal i la de l’equip humà a) La supervisió. b) La dedicació i el problema del multitasking. c) Anivellar la càrrega (heijunka) de l’equip. d) Lean meetings. |
Durada: 8 hores |
DADES DE CURS |
a concretar FORMACIÓ WEBINAR El nostre docent, Sr. Iñaki Bustínduy. Economista i soci Director de H&B Human and Business i EOC. Vols saber més del nostre docent ? Preu: 215€ - Curs Bonificable Autònoms i aturats: 182,75€ . No poden acollir-se a la bonificació. |
FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ: |