e-mail
esec@esec.cat

Telf. contacte
93 727 27 27
C/ Indústria 16 - 08202 Sabadell

Formació i coneixement

Cursos oberts i Webinars



LEAN AGILE OFFICE. OPTIMITZACIÓ, AGILITZACIÓ I MILLORA CONTINUA DEL TREBALL D´OFICINA

 

Lean Office és l’aplicació dels principis del Lean Management en oficines i despatxos, fora de la planta de producció, per a tasques i àrees d’administració, atenció al client, financer-comptable, on existeix major potencial sense explotar per a la millora de la productivitat i l’eficiència. Tots els treballadors en major o menor mesura tenim una càrrega administrativa, de gestió, de redacció documental, que ens ocupa un temps important que, la majoria de vegades es podria dedicar a tasques de major valor per al client i l’empresa.

Lean Office ve aplicant-se amb èxit des de fa anys demostrant la seva eficàcia eliminant milers de transaccions diàries, estalviant milers d’hores de treball, incrementant el rendiment i fomentant el treball en equip.


ADREÇAT A:

A qualsevol professional que vulgui adquirir uns coneixements reals, tant teòrics com pràctics en l’optimització de tots els processos que s’integren dins de les àrees administratives i de gestió d´oficines. Els coneixements, eines i experiències adquirides i/o compartides permetran als assistents l’optimització dels seus processos i aconseguir l’eficàcia, l’eficiència i l’efectivitat dels processos i, per tant, la satisfacció de les necessitats de clients intern i extern.

OBJECTIUS:

1) Assimilar i comprendre el sistema Lean per a ser capaç de traslladar els conceptes i eines apreses a l´oficina.
2) Obtenir una visió global de la filosofia Lean i la seva aplicació en forma de Lean Office.
3) Manejar les principals eines i conceptes per iniciar una transformació Lean a nivell de processos administratius, financers i gerencials de les oficines.
4) Organitzar el temps i ser més productiu.
5) Reduir els costos i el temps dedicats a tasques no importants (o de no valor).


PROGRAMA

1.  Millora dels processos

a)    Detectar causes internes que originen ineficiències.

b)    Eliminar les tasques de no valor afegit: eliminar desaprofitaments, duplicats, colls d’ampolla.

c)    Estandardització de processos com a base de la millora.

d)    Generar flux.

e)    Unificació de processos.

f)     Disposició eficient de l’oficina .

2. Millora de la productivitat de les tasques

a)    Cercle Deming: PDCA.

b)    Priorització i execució eficient de tasques.

c)    Les 5S i el visual management.

d)    Excel·lència.

3. Millora de la productivitat personal i la de l’equip humà

a)    La supervisió.

b)    La dedicació i el problema del multitasking.

c)    Anivellar la càrrega (heijunka) de l’equip.

d)    Lean meetings.


Durada: 8 hores

DADES DE CURS

a concretar

FORMACIÓ WEBINAR

El nostre docent, Sr. Iñaki Bustínduy. Economista i soci Director de H&B Human and Business i EOC. Vols saber més del nostre docent ?

Preu:  215€ - Curs Bonificable
Les empreses poden recuperar 104€.

Aquests preus inclouen la gestió del crèdit bonificable.

Autònoms i aturats: 182,75€ . No poden acollir-se a la bonificació.



FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ:
Si esteu interessats en aquest curs podeu fer aquesta PRE-INSCRIPCIÓ, i quan tinguem les dades d'impartició us enviarem la circular informativa en el correu electrònic que ens indiqueu per fer la INSCRIPCIÓ definitiva:

CURS: LEAN AGILE OFFICE. OPTIMITZACIÓ, AGILITZACIÓ I MILLORA CONTINUA DEL TREBALL D´OFICINA
 
Nom i cognoms:
Empresa:
Telèfon :
Adreça electrònica:  
Observacions:




Tornar al llistat






C. Indústria, 16    -    08202 SABADELL    -    Tel: 93 727 27 27    -     esec@esec.cat    
Horari d'atenció al públic:   Dilluns a Dijous de 9:00h a 14:00h i de 15:00h a 20:00h   |  Divendres de 8:00h a 15:00h
Nota legal    |   Política de qualitat    |    Política de cookies    |    Mapa web    |    Produït per Anunzia

Cursos oberts - Cursos online - Cursos in company - Documentació de cursos