e-mail
esec@esec.cat

Telf. contacte
93 727 27 27
C/ Indústria 16 - 08202 Sabadell

Formació i coneixement

Cursos oberts i Webinars



COM VENDRE EN EL 2023

Beneficis d'assitir a la nostra formació: 

Material totalment actualitzat a la situació actual.

 

Professorat expert en vendes, desenvolupament de negoci i empreses 5.0.

Component pràctic.

Mètode “learning by doing”: cada alumne/a treballará el seu cas real d’empresa.

Estudi de casos reals actuals de pimes industrials.

Formació intensiva amb immediata aplicació.

Resultats garantits. 


ADREÇAT A:

Director/es comercials, director/es generals, business developers, key account (managers), responsables de vendes, export managers, enginyer/es comercials, consultors comercials, comercials, tècnics comercials, tècnics de venda, comercials interns o qualsevol professional relacionat amb l’área de vendes, comercial i/o màrqueting.

OBJECTIUS:

Aquest curs está concebut amb la intenció d’adaptar les vendes de les nostres empreses. L’impacte de la COVID19 i la rápida transformació empresarial que está patint la indústria han fet que els models tradicionals de venda estiguin totalment diferents. Per conseqüent, cal conèixer en què consisteix el canvi de paradigma comercial per a poder-nos adaptar i créixer alineadament amb la nova realitat a través de les vendes estratègiques que reclama el mercat actual


PROGRAMA

1)  Empreses 5.0.

Transformació empresarial.

Servi-productes vs solucions.

El nou client del s.XIX.

Venda a èxit.

2) Model de negoci comercial.

Proposta de valor diferencial Enfocament de client (inbound màrqueting).

Recerca de nous segments de client B2B i B2C.

Creació de sinergies estratègiques.

3) Transformació digital de les vendes.

Vendes digitals i nous canals.

Noves oportunitats comercials.

Pla de Màrqueting Digital.

4) Nou perfil comercial.

Venedor consultiu.

Smart KAMHabilitats comercials essencials al 2023.

Eficiència i productivitat.


Durada: 16 hores

DADES DE CURS

a concretar

ESEC Centre Formació, c/ Concepció, 40 de Sabadell. 

La nostra docent, Sra. Alicia López Carles.  Responsable del servei d' assessorament comercial i de màrqueting del Centre Metal.lúrgic.Directiva amb més de 20 anys d'experiència en direcció estratègica, internacionalització i desenvolupament de negoci. Docent col·laboradora a la UOC com a directora de TFG de Direcció General en el Grau d'Administració i Direcció d'Empreses i professora titular d'Introducció a l'Empresa. Formadora en diferents projectes d'àmbit empresarial, en les àrees de vendes i màrqueting, així com el desenvolupament professional de directius. Fundadora de Keep On Coaching (desenvolupament empresarial de pimes industrials) i Casial Consulting (consultoria estratègica de negocis amb Àsia), ha dirigit més de 175 projectes d'expansió internacional a 45 països de tot el món. Ha residit a França, la Xina i el Japó, formant-se en nous mercats internacionals. Vols saber més d'ella?

Preu:  235€- Curs BONIFICABLE
Totes les empreses poden recuperar 208 €.

Aquests preus inclouen la gestió del crèdit bonificable.

Autònoms i aturats:  200€. No poden acollir-se a la bonificació.



FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ:
Si esteu interessats en aquest curs podeu fer aquesta PRE-INSCRIPCIÓ, i quan tinguem les dades d'impartició us enviarem la circular informativa en el correu electrònic que ens indiqueu per fer la INSCRIPCIÓ definitiva:

CURS: COM VENDRE EN EL 2023
 
Nom i cognoms:
Empresa:
Telèfon :
Adreça electrònica:  
Observacions:




Tornar al llistat






C. Indústria, 16    -    08202 SABADELL    -    Tel: 93 727 27 27    -     esec@esec.cat    
Horari d'atenció al públic:   Dilluns a Dijous de 9:00h a 14:00h i de 15:00h a 20:00h   |  Divendres de 8:00h a 15:00h
Nota legal    |   Política de qualitat    |    Política de cookies    |    Mapa web    |    Produït per Anunzia

Cursos oberts - Cursos online - Cursos in company - Documentació de cursos