![]() |
Els participants comptaran amb una evolució professional de les principals habilitats i capacitats necessàries per entendre, interioritzar i liderar els reptes a què ha de fer front a la seva organització. El programa ha estat pensat per dotar de les eines, coneixements, habilitats i visió estratègica als líders de l´àrea de màrqueting digital i a les persones de l´equip que siguin els responsables de liderar la plataforma professional Linkedin per assolir els seus objectius de màrqueting, talent i/o de negoci per a les vostres organitzacions. PROGRAMA MOLT PRÀCTIC. |
PROGRAMA |
1) Estratègia. Estratègia Linkedin Corporate. Customer experience a Linkedin. 2) Màrqueting de continguts. Neuromàrqueting B2B. Màrqueting de continguts. Storytelling B2B. Continguts visuals B2B estratègics. 3) Vendes. Campanyes de publicitat. Talent. L´organització feliç. Talent i embuts de venda. METODOLOGIA: El programa Executiu de Direcció de Màrqueting B2B a Linkedin combina diverses metodologies d´aprenentatge per assegurar l´assimilació dels continguts i ajudar a potenciar el desenvolupament dels participants, tant pel que fa a coneixements, habilitats i eines. Es treballarà en sessions interactives, individualment i en grups, amb tallers d´habilitats directives. El programa s´impateix amb castellà. POSADA EN PRÀCTICA: El programa ha estat dissenyat com un full de ruta perquè els participants puguin aplicar-lo a les seves pròpies empreses i alhora puguin contribuir dins de la seva pròpia organització a la transformació desitjada. Perquè els participants puguin aconseguir-ho, a més dels coneixements més acadèmics, hi ha un enfocament pràctic a totes les sessions per viure el procés d´aprendre Learning by Doing. DOCUMENTACIÓ: S´habilitarà la plataforma SSi (Social Selling Institute), on es guardaran tots els documents, materials i enregistraments de les sessions per a la seva consulta. CLAUSTRE DE PROFESSORS: · Ana Calzada: Assessora corporativa en comunicació i marquèting. · David M Calduch: Expert internacional en Gestió del Canvi Cultural Digital. 32 anys d’experiència. · Elia Guardiola: Experta en Storytelling i StoryExperience d´Espanya. · María López Sánchez: Spotify Account Director, Ex Senior Account Director - Linkedin Marketing Solutions. · Pedro Bermejo: President Associació espanyola de Neuroeconomia. · Marcos Martínez Jurado: Psicòleg organitzacional i Coach, 21 anys d´experiència. · Pablo Ferao: Soci fundador a Ferao & Studio. · Rodrigo Fernández Paredes: CEO Xcustomer Group. President CXLA Customer Experience Latam Association .CX & EX Speaker. |
Durada: 60 hores |
DADES DE CURS |
a concretar FORMACIÓ WEBINAR PREU: 4.000€- Curs BONIFICABLE Totes les empreses poden recuperar 780€. Aquests preus inclouen la gestió del crèdit bonificable. |
FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ: |