e-mail
esec@esec.cat

Telf. contacte
93 727 27 27
C/ Concepció 40 - 08202 Sabadell

Formació i coneixement

Cursos oberts i Webinars



EINES-LINKEDIN I HABILITATS DE VENTA HÍBRIDA B2B
- FORMACIÓ WEBINAR-

 

El món s’ha digitalitzat i els processos comercials no poden quedar al marge d’aquesta nova realitat. Les organitzacions i els professionals necessiten adaptar-los al nou entorn digital per aconseguir més clients, fidelitzar els clients existents, millorar la venda creuada i, en conseqüència, millorar les vendes i la facturació.

A més de la transformació digital, accelerada en aquest 2021/22 altres grans reptes del context actual són la creació de valor diferencial i la importància de mantenir una actitud positiva, com a element diferencial en el treball.


ADREÇAT A:

Equips comercials, executius i professionals del màrqueting.

OBJECTIUS:

1) Construir processos comercials utilitzant les noves eines digitals existents i combinar el model comercial tradicional amb l´actual digital, per treballar en alt valor.
2) Adquirir habilitats, eines i coneixements per crear, planificar i executar accions comercials que combinin el dia a dia amb la captació de nous clients.
3) Disposar d’eines i habilitats per transformar el valor afegit en valor diferencial i passar de la venda per preu a la venda per valor diferencial.
4) Adaptar-se al nou context en el qual treballar amb o per passió per tenir una bona actitud és clau.
5) Actualitzar les tècniques i habilitats de negociació, basades més en l´escolta que en la capacitat de venda.


PROGRAMA

Part 1. Els perquès de la transformació digital (Activar i Inspirar)

Context actual i el nou paradigma digital professional/comercial.

Què genera la transformació digital:

1. Del presencial al online.

2. Augmenta la possibilitat d'accedir a clients nous.

3. Passem de la captació a l'atracció.

4. La mida de les empreses i la seva ubicació perd rellevància

Part 2. Context global, reptes, planificació i metodologia.

1. Context global, els tres canvis.

Els nou reptes per afrontar els tres canvis. Com afrontar els nou reptes.

2. Planificació acció comercial: a qui, què, per què, on, quan i com venem. Metodologia digital selling

Part 3. Digital selling - venda hibrida (presencial i digital)

Fase A, B, C. Aconseguir engagment digital (de potencial a contacte).

Fase A, preparo i milloro el perfil, audiència inicial.

Marca digital i posicionament linkedin. Digitalitzar contactes, clients i col·laboradors.

Fase B, identifico i connecto amb potencial.

Identificar, prospectar i connectar amb potencials. Sol·licitar admissió a grups.

Contactes empreses homòlogues. Assistents a esdeveniments homòlegs. Seguidors empresa.

Fase C, atrec potencials i identifico empreses interessades.

Tipus i classificació de continguts. Publicar i atraure. Identificar empreses interessades.

Fase D, de l'engagement al contacte real (de contacte a contacte qualificat)

Fase D d'empresa interessada al contacte qualificat (Social Selling)

Seguim a l'empresa a linkedin. Augmentem contactes de l'empresa. Identifiquem interlocutors.

Interactuar i generar interès real.  Contactar via Lk (Monitoritzar i alta CRM)

Part 4. Capto, negoci, venc i fidelitzo.

- Fase E1. Iniciem procés de captació (previ contacte via linkedin/altres), enviar mail sol·licitant reunió.

- Fase E2. Preparació de la reunió (formulari pre-reunió)

- Fase E3. Realitzem la reunió, estructura i mètode.

- Fase E4. Negociació, identificació de barreres i com superar-les.

- Fase E5. Tancament de la venda i aconseguir objectius establerts.

- Fase E6. Venda creuada (Cross Selling) i up Selling.

  PDF/Qüestionari de validació


Durada: 15 hores

DADES DE CURS

A CONCRETAR
Formació WEBINAR +  plataforma ONLINE 

El nostre docent Sr. Andoni Rodríguez de Galarza. Formador, consultor i conferenciant d´alt impacte, especialista en la planificació i implementació d´accions comercials d´èxit per captar i fidelitzar clients B2B a l´era digital (social selling). Després de dues dècades dirigint companyies líders en el sector publicitari, des del 2013 acompanya a empreses, organitzacions i professionals en el procés de transformació digital per millorar la seva eficàcia i eficiència comercial. És autor del llibre "Claves esenciales del éxito comercial B2B en tiempos digitales”.Vols saber més del nostre docent ?

Curs online: Preu 99€ - CODI: ESEC , tindreu un descompte de 20€
(Curs no bonificable)



FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ:
Si esteu interessats en aquest curs podeu fer aquesta PRE-INSCRIPCIÓ, i quan tinguem les dades d'impartició us enviarem la circular informativa en el correu electrònic que ens indiqueu per fer la INSCRIPCIÓ definitiva:

CURS: EINES-LINKEDIN I HABILITATS DE VENTA HÍBRIDA B2B
 
Nom i cognoms:
Empresa:
Telèfon :
Adreça electrònica:  
Observacions:




Tornar al llistat






C. de la Concepció, 40    -    08202 SABADELL    -    Tel: 93 727 27 27    -     esec@esec.cat    
Horari d'atenció al públic:   Dilluns a Dijous de 9:00h a 14:00h i de 15:00h a 20:00h   |  Divendres de 8:00h a 15:00h
Nota legal    |   Política de qualitat    |    Política de cookies    |    Pla de contingència    |    Mapa web    |    Produït per Anunzia

Cursos oberts - Cursos online - Cursos in company - Documentació de cursos