Formació al ESEC
Qui som
ESEC és un centre de formació amb més de 30 anys d'experiència en aquest camp, que evoluciona cap a una nova etapa, amb l'objectiu d'oferir millors eines i coneixements.
La MISSIÓ d'ESEC és la d'oferir formació, coneixement i assessorament tant a les empreses i als seus treballadors com a les persones que vulguin formar-se en qualsevol de les àrees que ESEC ofereixi, tenint com a màxima prioritat la relació qualitat-preu en el servei.
Visió: ESEC serà en els propers anys un centre de formació, aglutinador de coneixement , un referent en l'àmbit de la formació i en les tècniques informàtiques de nova generació ( tecnologia aplicada a la informàtica, app's, smartools, formació 4.0,...).
Componen els valors d'ESEC la qualitat, la innovació , la vocació de servei, i la passió per la formació.
Política de qualitat
La direcció d'ESEC INFORMATIC CENTER SLU, centre de formació empresarial, posa de manifest el compromís en establir una Política de Qualitat que assumeix, promou i impulsa mitjançant les següents directrius:
La recerca de
l'excel·lència a través de la innovació, creativitat i qualitat dels serveis i l'experiència i professionalitat de tot l'equip humà d'ESEC.
Aconseguir la
màxima satisfacció dels nostres clients oferint-los-hi productes amb una bona relació qualitat-preu així com productes específics fets a mida adaptats a les necessitats de cada client.
Tenir un especial consideració a les aportacions i
suggeriments dels nostres clients, proveïdors i alumnes.
Compliment de tots els
requisits legals i normatius que afecti a la nostra activitat.
Dotar de recursos al
personal contractat per ESEC amb l'objectiu de formar un equip professional, compromès i orientat al client.
Compromís de tenir els equips actualitzats i adequats perquè els nostres clients puguin desenvolupar, amb totes les garanties d'èxit, les accions formatives organitzades per ESEC.
Regir-nos pels principis de l'eficiència en els processos amb l'objectiu d'aconseguir la màxima
satisfacció dels clients i treballar enfocats a la millora, identificant oportunitats i minimitzant riscos.
La principal responsable en matèria de qualitat serà la direcció, que haurà d'assignar els recursos adequats per el desenvolupament i el manteniment de la qualitat i supervisar el compliment dels objectius de qualitat i promoure la participació activa del personal en l'aportació de propostes per a la millora continua.
Per aconseguir els objectius cal treballar en equip integrant a tots/es els col.laboradors/es i les seves aportacions.
La direcció es compromet a
difondre aquesta política entre el seu equip, clients i proveïdors amb l'objectiu de fer-los partícips en l'assoliment d'aquests objectius .
Les nostres instal·lacions