e-mail
esec@esec.cat

Telf. contacte
93 727 27 27
C/ Concepció 40 - 08202 Sabadell

Formación y conocimiento

Cursos abiertos



COMMUNITY MANAGER

  •  Tens interès en conèixer tot el potencial que les principals xarxes socials poden oferir a la teva empresa?
  •  Vols aprendre a desenvolupar un pla de màrqueting enfocat als canals socials i a la monitorització de la reputació digital del teu negoci?
  • O bé prefereixes saber què és la web 2.0 per seguir una estratègia més adequada i enfocada als teus stakeholders?

El Community Manager és un professional que se situa en una posició intermèdia entre l'empresa i els seus clients. És més que un portaveu empresarial: és l'enllaç que connecta les necessitats, desitjos i voluntats d'uns i altres. L'aparició de les xarxes socials ha propiciat l'aparició i desenvolupament de la figura del Community Manager, professional que ha de comprendre, utilitzar i rendibilitzar els diferents canals de Social Media d'acord amb els objectius d'una empresa, projecte o institució. Un perfil clau per a les empreses, a l'hora de definir i implantar els seus serveis, a més de potenciar la seva imatge corporativa.  ​


ADREÇAT A:

Aquelles persones que es volen introduir en el món de les xarxes socials i el community management, que volen conèixer com funcionen les principals xarxes socials i com poden utilizar-les per potenciar el seu negoci.
Aprèn a gestionar les eines fonamentals per exercir com a Community Manager, la professió del present amb més futur.

OBJECTIUS:

1.Conèixer el potencial de les principals xarxes socials.
2.Aprendre a desenvolupar una estratègia de Social Media.
3.Assolir els conceptes clau del món 2.0.


PROGRAMA

Mòdul 1. La Web Social i la Web Semàntica

Comunicació digital i xarxes socials: nous models i nous canals

Marketing digital: una oportunitat per als negocis

Què és un Community Manager i què aporta a l'empresa

Funcions, responsabilitats i habilitats d'un CM

Bones pràctiques i exemples

Mòdul 2. Web i blog d'empresa

Diferències entre webs i blogs: què és millor?  

Raons per impulsar un blog d'empresa

Plataformes de creació de blogs i formats

Com crear continguts i promocionar un blog?

Punts clau per a una web corporativa que funcioni

Mòdul 3. Introducció al posicionament web 

Posicionament natural a Google: SEO 

Estudi de paraules clau i utilització

Com maximitzar el SEO d’una pàgina web

Publicitat a Google: SEM. Funcionament de Google Adwords

Bases d'una campanya de Xarxa de Cerca a Google Adwords

Mòdul 4. Twitter i els líders d'opinió

El valor afegit de Twitter per a una empresa

Claus i trucs: #hashtags i llistes

Tweetdeck: monitorització i gestió

Vigilància del sector i la competència 

Estudi de casos d’èxit a Twitter

Mòdul 5. Linkedin en clau comercial

La xarxa social dels professionals i les empreses

Linkedin com a eina de networking

Optimització del perfil professional

Contactes de valor i recomanacions

Els grups i les pàgines d'empresa

Mòdul 6. Facebook per a empreses

Creació d’una fanpage corporativa

Continguts a Facebook i dinamització de comunitats

Anàlisi de resultats: Facebook Insights

Concursos i promocions: exemples pràctics

Publicitat a Facebook: avantatges i trucs

Mòdul 7. Instagram per a empreses

Branding: visibilitat i engagement

La importància dels #hashtags

Gestió eficaç del perfil d'empresa. Estadístiques.

Accions amb influencers per augmentar la comunitat

Últimes novetats i gestió de concursos

Mòdul 8. Gestió de la reputació online. 

Gestió d’una situació de crisi i possibles respostes

Eines d'escolta i monitorització

Exemples pràctics.

Mòdul 9. Eines avançades per a un Community Manager 

Hootsuite, gestió simultània de xarxes

Mailchimp, disseny professional de newsletters

Google Analytics, anàlisi del tràfic web


Durada: 27 hores

DADES DE CURS

a concretar

  ESEC Centre Formació, c/ Concepció, 40 de Sabadell. 

La nostra docent: La Gemma Mompart és consultora d'empreses i formadora, especialista en comunicació i estratègia digital, xarxes socials i continguts web. Amb més de 20 anys d’experiència professional en comunicació, actualment és Project Manager i Directora de Continguts a DigitalDixit Comunicació.

Preu:   312€ - Curs BONIFICABLE
Totes les empreses poden recuperar TOT L'IMPORT.
Aquests preus inclouen la gestió del crèdit bonificable.

Autònoms i aturats: 265,20€ - No poden acollir-se a la bonificació.



FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ:
Si esteu interessats en aquest curs podeu fer aquesta PRE-INSCRIPCIÓ, i quan tinguem les dades d'impartició us enviarem la circular informativa en el correu electrònic que ens indiqueu per fer la INSCRIPCIÓ definitiva:

CURS: COMMUNITY MANAGER
 
Nom i cognoms:
Empresa:
Telèfon :
Adreça electrònica:  
Observacions:




Volver al listado






C. de la Concepció, 40    -    08202 SABADELL    -    Tel: 93 727 27 27    -     esec@esec.cat    -     Nif: B59978643
Horario de atención al público:   Lunes a Jueves de 9:00h a 14:00h y de 15:00h a 20:00h  |   Viernes de 8:00h a 15:00h
Nota legal    |    Política de cookies    |    Política de privacidad y protección de datos    |    Mapa web    |    Producido por Anunzia

Cursos abiertos - Cursos online - Cursos in company - Documentación de cursos