e-mail
esec@esec.cat

Telf. contacte
93 727 27 27
C/ Concepció 40 - 08202 Sabadell

Formació i coneixement

Cursos oberts i Webinars



POSTGRAU: 2N MÒDUL DIRECCIÓ DE MÀRQUETING
ELABOREM JUNTS EL TEU PLA DE MÀRQUETING

 
 

 FES UN FAVOR A LA TEVA EMPRESA: ATREVEIX-TE !


ADREÇAT A:

1) Directors i responsables de departament de màrqueting de pimes industrials que necessiten renovar les seves estratègies de màrqueting per adaptar-se a la nova realitat de mercat.
2) Tècnics de màrqueting que volen ampliar la seva visió i evolucionar cap a un perfil més estratègic, amb la voluntat de créixer i promocionar cap a llocs directius d´aquesta mateixa
àrea.
3) Professionals del màrqueting que volen avançar en la seva carrera professional afegint valor al seu perfil, adquirint un component analític i posant en pràctica tots els seus coneixements.
4) Directors generals i gerents que desenvolupen funcionalment tasques vinculades amb el màrqueting i necessiten ampliar formació i aplicar-la operativament en les seves empreses, aprenent a transformar dades en coneixement.
5) Business developers i directors comercials que assumeixen igualment la responsabilitat del màrqueting en les seves empreses i que necessiten ampliar i diversificar la cartera de productes / serveis augmentant el valor afegit dels mateixos.
6) Directors de producte que dissenyen i fabriquen productes en les seves empreses i precisen lligar les seves funcions amb l´estratègia operativa de l´empresa des d´un punt de vista més tàctic dins del seu ecosistema empresarial.

OBJECTIUS:

1) Elaborar un pla de màrqueting totalment personalitzat a l´empresa i sota la supervisió d´un professional en la matèria.
2) Potenciar el creixement de l´empresa a través del seu valor afegit i diferencial.
3) Cercar i identificar oportunitats de negoci.
4) Aprendre a implantar el procés de planificació estratègica a l´empresa.
5) Concretar una missió i traçar el pla per a materialitzar la visió.
6) Determinar les estratègies i objectius més encertats de penetració en el mercat.
7) Apropar l´empresa a la transformació digital i la indústria intel·ligent.
8) Aprendre a crear noves línies de negoci i productes i / o serveis vinculats.
9) Fixar preus de manera adequada.
10) Potenciar l´obertura de possibles nous canals de distribució.
11) Planificar les accions de promoció i comunicació més adequades per a l´empresa.
12) Negociar i establir relacions essencials per al desenvolupament del nostre negoci.
13) Contactar i interactuar amb altres professionals amb necessitats i circumstàncies similars a les de la nostra empresa.


PROGRAMA

MÒDUL C: ESTRATÈGIA DE MÀRQUETING

1. INTRODUCCIÓ A LA DIRECCIÓ DE MÀRQUETING

  • Conceptes bàsics.
  • El Model de negoci.
  • Quadre de comandament.

2. ANÀLISI ESTRATÈGICA ENFOCAT A MÀRQUETING

  • Anàlisi externa (macroentorn i microentorn).
  • Anàlisi interne de màrqueting.
  • DAFO i CAME.

3. PLANTEJAMENT ESTRATÈGIC

  • Missió i Visió.
  • Definició de les estratègies de màrqueting.
  • Definició dels objectius de màrqueting.
  • Definició de la política de màrqueting de l'empresa.

 

4. DESENVOLUPAMENT DE NEGOCI

  • Anàlisi de les tendències de mercat.
  • Identificació d'oportunitats de negoci.
  • Creació de noves línies de negoci (design thinking).
  • Desenvolupament de negoci per a nous mercats.

5. SINERGIES

  • Establiment de sinergies i aliances clau.
  • Representació institucional.

6. MÀRQUETING DIGITAL

  • Transformació digital.
  • Aplicació del màrqueting digital.

MÒDUL D: MÀRQUETING OPERATIU

1. PRODUCTE

  • Anàlisi i classificació dels productes.
  • El camí cap a la indústria intel·ligent.
  • Creació de nous productes / serveis.

2. PREU

  • Anàlisi dels preus.
  • Establiment de les polítiques de preus.
  • Estudi dels marges comercials.
  • Creació de les tarifes.
  • Descomptes.

3. PUNT DE VENDA

  • Anàlisi i establiment de la xarxa de distribució.
  • Gestió dels canals de distribució.
  • Recerca de distribuïdors.
  • Obertura de nous canals.

4. PROMOCIÓ

  • ESDEVENIMENTS: participació en fires, esdeveniments promocionals i institucionals.
  • OFERTES: creació de campanyes i ofertes promocionals.
  • PUBLICITAT: política de comunicació, gestió de la publicitat en Mitjans.
  • IMATGE: imatge corporativa i de marca identificativa, material. corporatiu, packaging, vídeos, etc.
  • XARXES SOCIALS: gestió intel·ligent de les xarxes socials.


Durada: 45 hores

DADES DE CURS

Vols venir a la nostra MASTERCLASS? Escull dia i fes-nos-ho saber al @ : esec@esec.cat

MASTERCLASS-  PRESENCIAL: 2 de febrer, dimarts de 9.30h a 11h a  ESEC- C/ Concepció 40 de Sabadell

MASTERCLASS-   AULA VIRTUAL : 9 de febrer, dimarts de 15.30h a 17h.-

Dates del curs: 13,15,20,22,27,20 d´abril i 4,6,11,13,18,20 i 25 de maig, dimarts i dijous de 9.30h a 13h (últim dia de 9.30h a 12.30h)
ESEC Centre Formació, c/ Concepció, 40 de Sabadell. 

La nostra docent, Sra. Alicia López Carles. Directiva amb més de 20 anys d´experiència en direcció estratègica, internacionalització i desenvolupament de negoci. Docent col·laboradora a la UOC com a directora de TFG de Direcció General en el Grau d´Administració i Direcció d´Empreses i professora titular d´Introducció a l´Empresa. Formadora en diferents projectes d´àmbit empresarial, en les àrees de vendes i màrqueting, així com el desenvolupament professional de directius. Fundadora de Keep On Coaching (desenvolupament empresarial de pimes industrials) i Casial Consulting (consultoria estratègica de negocis amb Àsia), ha dirigit més de 175 projectes d´expansió internacional a 45 països de tot el món. Ha residit a França, la Xina i el Japó, formant-se en nous mercats internacionals. Vols saber més d´ella?

Preu:  1.820€- Curs BONIFICABLE
Totes les empreses poden recuperar 585 €.

Aquests preus inclouen la gestió del crèdit bonificable.

Autònoms i aturats:  1.545€. No poden acollir-se a la bonificació.



INSCRIPCIÓ:

Condicions de matriculació:

1. L'import de la matrícula haurà de quedar abonat, com a màxim 3 dies hàbils abans de l'inici del curs, mitjançant qualsevol de les possibilitats indicades al full d'inscripció (transferència, domiciliació bancària, xec, ...)

2. En el cas que la matrícula es faci efectiva mitjançant transferència bancària, cal fer arribar una còpia del comprovant 48h abans de l'inici del curs.

3. Anul·lacions de matrícula:

  • Comunicada amb un mínim de tres dies abans de l’inici del curs: devolució del 50% de l’import de la matrícula.
  • En qualsevol cas l’alumne podrà cedir la plaça a una altra persona, comunicant prèviament a ESEC les dades del nou participant.
  • No s’abonarà l’import si es produeix una baixa un cop iniciat el curs.


4. Tots els cursos tenen un nombre limitat de places per garantir la qualitat de la formació. En el cas que la seva inscripció es veiés afectada per aquesta limitació li faríem saber al més aviat possible.

Data màxima inscripció: 3 dies hàbils abans de l'inici del curs.

5. ESEC es reserva el dret d'anul·lar aquesta acció o modificar les condicions esmentades a la circular informativa.
6. Es lliurarà un certificat d'assistència a qui assisteixi com a mínim el 80% d'hores lectives.


Quin és el seu estat laboral?
La seva empresa està associada a:
Factura a nom de:
Com ens ha conegut:
Accepto les condicions de la matriculació.

En cas de dubte o aclariment podeu contactar amb esec@esec.cat



Tornar al llistat






C. de la Concepció, 40    -    08202 SABADELL    -    Tel: 93 727 27 27    -     esec@esec.cat    
Horari d'atenció al públic:   Dilluns a Dijous de 9:00h a 14:00h i de 15:00h a 20:00h   |  Divendres de 8:00h a 15:00h
Nota legal    |   Política de qualitat    |    Política de cookies    |    Pla de contingència    |    Mapa web    |    Produït per Anunzia

Cursos oberts - Cursos online - Cursos in company - Documentació de cursos