e-mail
esec@esec.cat

Telf. contacte
93 727 27 27
C/ Concepció 40 - 08202 Sabadell

Formació i coneixement

Cursos oberts i Webinars



POSTGRAU: 2N MÒDUL DIRECCIÓ DE MÀRQUETING
ELABOREM JUNTS EL TEU PLA DE MÀRQUETING

 
 

 FES UN FAVOR A LA TEVA EMPRESA: ATREVEIX-TE !


ADREÇAT A:

1) Directors i responsables de departament de màrqueting de pimes industrials que necessiten renovar les seves estratègies de màrqueting per adaptar-se a la nova realitat de mercat.
2) Tècnics de màrqueting que volen ampliar la seva visió i evolucionar cap a un perfil més estratègic, amb la voluntat de créixer i promocionar cap a llocs directius d´aquesta mateixa
àrea.
3) Professionals del màrqueting que volen avançar en la seva carrera professional afegint valor al seu perfil, adquirint un component analític i posant en pràctica tots els seus coneixements.
4) Directors generals i gerents que desenvolupen funcionalment tasques vinculades amb el màrqueting i necessiten ampliar formació i aplicar-la operativament en les seves empreses, aprenent a transformar dades en coneixement.
5) Business developers i directors comercials que assumeixen igualment la responsabilitat del màrqueting en les seves empreses i que necessiten ampliar i diversificar la cartera de productes / serveis augmentant el valor afegit dels mateixos.
6) Directors de producte que dissenyen i fabriquen productes en les seves empreses i precisen lligar les seves funcions amb l´estratègia operativa de l´empresa des d´un punt de vista més tàctic dins del seu ecosistema empresarial.

OBJECTIUS:

1) Elaborar un pla de màrqueting totalment personalitzat a l´empresa i sota la supervisió d´un professional en la matèria.
2) Potenciar el creixement de l´empresa a través del seu valor afegit i diferencial.
3) Cercar i identificar oportunitats de negoci.
4) Aprendre a implantar el procés de planificació estratègica a l´empresa.
5) Concretar una missió i traçar el pla per a materialitzar la visió.
6) Determinar les estratègies i objectius més encertats de penetració en el mercat.
7) Apropar l´empresa a la transformació digital i la indústria intel·ligent.
8) Aprendre a crear noves línies de negoci i productes i / o serveis vinculats.
9) Fixar preus de manera adequada.
10) Potenciar l´obertura de possibles nous canals de distribució.
11) Planificar les accions de promoció i comunicació més adequades per a l´empresa.
12) Negociar i establir relacions essencials per al desenvolupament del nostre negoci.
13) Contactar i interactuar amb altres professionals amb necessitats i circumstàncies similars a les de la nostra empresa.


PROGRAMA

MÒDUL C: ESTRATÈGIA DE MÀRQUETING

1. INTRODUCCIÓ A LA DIRECCIÓ DE MÀRQUETING

  • Conceptes bàsics.
  • El Model de negoci.
  • Quadre de comandament.

2. ANÀLISI ESTRATÈGICA ENFOCAT A MÀRQUETING

  • Anàlisi externa (macroentorn i microentorn).
  • Anàlisi interne de màrqueting.
  • DAFO i CAME.

3. PLANTEJAMENT ESTRATÈGIC

  • Missió i Visió.
  • Definició de les estratègies de màrqueting.
  • Definició dels objectius de màrqueting.
  • Definició de la política de màrqueting de l'empresa.

 

4. DESENVOLUPAMENT DE NEGOCI

  • Anàlisi de les tendències de mercat.
  • Identificació d'oportunitats de negoci.
  • Creació de noves línies de negoci (design thinking).
  • Desenvolupament de negoci per a nous mercats.

5. SINERGIES

  • Establiment de sinergies i aliances clau.
  • Representació institucional.

6. MÀRQUETING DIGITAL

  • Transformació digital.
  • Aplicació del màrqueting digital.

MÒDUL D: MÀRQUETING OPERATIU

1. PRODUCTE

  • Anàlisi i classificació dels productes.
  • El camí cap a la indústria intel·ligent.
  • Creació de nous productes / serveis.

2. PREU

  • Anàlisi dels preus.
  • Establiment de les polítiques de preus.
  • Estudi dels marges comercials.
  • Creació de les tarifes.
  • Descomptes.

3. PUNT DE VENDA

  • Anàlisi i establiment de la xarxa de distribució.
  • Gestió dels canals de distribució.
  • Recerca de distribuïdors.
  • Obertura de nous canals.

4. PROMOCIÓ

  • ESDEVENIMENTS: participació en fires, esdeveniments promocionals i institucionals.
  • OFERTES: creació de campanyes i ofertes promocionals.
  • PUBLICITAT: política de comunicació, gestió de la publicitat en Mitjans.
  • IMATGE: imatge corporativa i de marca identificativa, material. corporatiu, packaging, vídeos, etc.
  • XARXES SOCIALS: gestió intel·ligent de les xarxes socials.


Durada: 45 hores

DADES DE CURS

A CONCRETAR

ESEC Centre Formació, c/ Concepció, 40 de Sabadell. 

La nostra docent, Sra. Alicia López Carles. Responsable del servei d' assessorament comercial i de màrqueting  del Centre Metal.lúrgic. Directiva amb més de 20 anys d´experiència en direcció estratègica, internacionalització i desenvolupament de negoci. Docent col·laboradora a la UOC com a directora de TFG de Direcció General en el Grau d´Administració i Direcció d´Empreses i professora titular d´Introducció a l´Empresa. Formadora en diferents projectes d´àmbit empresarial, en les àrees de vendes i màrqueting, així com el desenvolupament professional de directius. Fundadora de Keep On Coaching (desenvolupament empresarial de pimes industrials) i Casial Consulting (consultoria estratègica de negocis amb Àsia), ha dirigit més de 175 projectes d´expansió internacional a 45 països de tot el món. Ha residit a França, la Xina i el Japó, formant-se en nous mercats internacionals. Vols saber més d´ella?

Preu:  1.820€- Curs BONIFICABLE
Totes les empreses poden recuperar 585 €.

Aquests preus inclouen la gestió del crèdit bonificable.

Autònoms i aturats:  1.545€. No poden acollir-se a la bonificació.

 Per la inscripció als DOS MÒDULS tens un PREU ESPECIAL de 3.350€- Curs BONIFICABLE-Totes les empreses poden recuperar 1.170 €.



FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ:
Si esteu interessats en aquest curs podeu fer aquesta PRE-INSCRIPCIÓ, i quan tinguem les dades d'impartició us enviarem la circular informativa en el correu electrònic que ens indiqueu per fer la INSCRIPCIÓ definitiva:

CURS: POSTGRAU: 2N MÒDUL DIRECCIÓ DE MÀRQUETING
 
Nom i cognoms:
Empresa:
Telèfon :
Adreça electrònica:  
Observacions:




Tornar al llistat






C. de la Concepció, 40    -    08202 SABADELL    -    Tel: 93 727 27 27    -     esec@esec.cat    
Horari d'atenció al públic:   Dilluns a Dijous de 9:00h a 14:00h i de 15:00h a 20:00h   |  Divendres de 8:00h a 15:00h
Nota legal    |   Política de qualitat    |    Política de cookies    |    Pla de contingència    |    Mapa web    |    Produït per Anunzia

Cursos oberts - Cursos online - Cursos in company - Documentació de cursos