![]() |
Els teus comercials ja no poden treballar ho feien fins ara ? La COVID ens ha deixat sense missions comercials, Fires nacionals i internacionals i visites comercials, com podem obtenir més contactes, com podem vendre més ? La resposta és SALES NAVIGATOR. El món de les vendes ha canviat radicalment, i LinkedIn s'ha convertit en la millor eina per potenciar-les. La xarxa professional LinkedIn, és una plataforma ideal per a generar oportunitats B2C i B2B. LinkedIn ha desenvolupat diverses versions, cada un més potent, LinkedIn gratis, LinkedIn Premium i LinkedIn Sales Navigator. Aquells venedors que estan fent servir la metodologia correcta a LinkedIn, són capaços d'augmentar els seus objectius entre un 20% -25% (SAP USA els ha incrementat en un 160% el 2017). |
|
|
PROGRAMA |
El nou embut de vendes Introducció al Social Selling i el nou embut de vendes Anàlisi real per dissenyar el pla de treball Creació de quan de comandament amb KPIs SSI Social Selling Index Introducció a LinkedIn LinkedIn en dades, estat actual Els quatre pilars del Social Selling Els Pilars del Social Selling a LinkedIn i com alienar-a la nostra estratègia Pilar 1 del Social Selling - Estableix la teva Marca Professional Estructura del perfil professional de LinkedIn Treball de les seccions Materials multimèdia Tècniques SEO Pilar 2 de Social Selling - Troba a la persones adequades Estratègia de Networking Networking Off line i Online Gestió de Contactes Seguretat i privadesa Recerques avançades Networking Pilar 3 de Social Selling - Interactua oferint Informació Proposta de Valor Tècniques per compartir continguts Tècniques per generar interaccions Ampliar difusió Treball amb grups Articles Pilar 4 de Social Selling - Crea relacions LinkedIn Sales Navigator Treball Linkedin + LinkedIn Sales Navigator Leads i Accounts Llistes i interaccions Lead Builder, filtrat avançat i automatitzacions InMails que funcionen Sales Navigator al Smartphone Mòduls per a la gestió de contactes (Outlook i Gmail) Diferències opcions i capacitats entre Professional, Team i Enterprise Integració amb el CRM Com realitzar un projecte integral a l´empresa Fases
Metodologia: |
Durada: 12 hores |
DADES DE CURS |
A concretar FORMACIÓ WEBINAR El nostre docent: David Martínez Calduch és Consultor en Social Selling i Estrateg Digital, professor i ponent internacional. Amb més de 30 anys d'experiència professional i més de 10000 hores de classes impartides. Top 50 European Social Selling Professionals . Escriptor de llibres sobre Social Selling i LinkedIn. Realitza projectes de Social Selling i LinkedIn a empreses i professionals. Professor en Universitats i Escoles de Negocis a nivell internacional. Vols saber que diuen d’ell els seu clients i alumnes? PREU: 375€- Curs BONIFICABLE Totes les empreses poden recuperar 156 €. Obtindràs el resum en PDF una vegada acabada la formació. |
FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ: |