PROGRAMA |
1. ESTRATÈGIA DE MARCA 1.1. Què és una marca? 1.2. Branding 1.3. Estat de la marca: Imatge, posicionament, reputació i territori 1.4. Tècniques de branding i identitat corporativa 1.5. Branding a la xarxa: ús d´Internet i xarxes socials 1.6. Tendències 1.7. La importància de la reputació en línia 1.8. Situació de partida 1.9. Creació de la reputació en línia 1.10. Pla de gestió de crisi 1.11. Anàlisi de la reputació en línia 1.12. Conclusió 2. PLA DE MÀRQUETING DIGITAL 2.1. Pla de màrqueting 2.2. Què és el màrqueting digital? 2.3. Estratègies per a màrqueting digital 3. Ecommerce I MITJANS DE PAGAMENT DIGITALS 3.1. Concepte 3.2. Models de negoci a la xarxa 3.3. Avantatges i inconvenients enfront del mercat tradicional 3.4. Tipus de comerç electrònic 3.5. Relació amb el client-proveïdor 3.6. El procés de compra 3.7. Comerç electrònic segons el mitjà utilitzat 3.8. Introducció als mitjans de pagament 3.9. Dades 3.10. Agents 3.11. Sistemes de pagament |
Durada: 60 hores |
FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ: |