e-mail
esec@esec.cat

Telf. contacte
93 727 27 27
C/ Concepció 40 - 08202 Sabadell

Formació i coneixement

Cursos oberts i Webinars



ESTRATÈGIA PER A PIMES. COM ELABORAR UN PLA ESTRATÈGIC.
- FORMACIÓ WEBINAR-

 

 

Vine al curs i desenvoluparàs el vostre PLA ESTRATÈGIC


ADREÇAT A:

Gerents i/o propietaris de pimes que vulguin donar un impuls a la seva empresa definint un pla de treball des de la visió a llarg termini.

OBJECTIUS:

Facilitar als empresaris de Pimes una guia pràctica, senzilla i útil per dissenyar i implementar la seva estratègia.


PROGRAMA

Sessió 1: Què és estratègia. Conceptes i anàlisi previ

Objectius de la sessió: Ajudar a entendre què és la Estratègia i perquè és tant important per les Pimes. Identificar el punt de partida amb l’anàlisi intern de la situació actual.

Continguts de la sessió:

  • Què és Estratègia
  • Com es defineix la Estratègia
  • La importància del calendari i de la comunicació
  • Riscos de les empreses que no tenen una estratègia clarament definida
  • Primer pas del Pla estratègic: el procés d’anàlisi previ, l’anàlisi intern

Sessió 2: El Pla Estratègic. Procés d’anàlisi previ. Anàlisi extern

Objectius de la sessió: Identificar quins indicadors macro econòmics afecten directament a la nostra empresa i com s'organitza el mercat on hem de competir per definir l’estratègia més adient.

Continguts de la sessió:

  • Anàlisi indicadors macro econòmics
  • Entorn legal i demogràfic
  • Anàlisi del mercat, de la competència, dels proveïdors.
  • Eficiència dels actuals canals de venda
  • Elaboració i anàlisi DAFO i CAME

Sessió 3: Procés de Planificació. Elaboració del Pla Estratègic

Objectius de la sessió: Aprendre a definir els objectius. identificar el nostre client objectiu i dissenyar els plans d'execució concrets

Continguts de la sessió:

  • Definició d'objectius estratègics. On volem anar? Missió, Visió i Valors. Proposta de Valor
  • El Pla de Màrqueting: A qui em dirigeixo? Definició del client objectiu, fixació de preus, ala de comunicació
  • El Pla Comercial: Com em dono a conèixer? Definició estructura comercial. canal de venda
  • El Pla de Producció / Operacions: Com ho faré? Definició de mitjans personals, inversions necessàries, política de compres
  • El Pla RRHH: Qui ho farà? Definir el model organitzatiu, sistema retributiu, programes de formació
  • El Pla Financer: Viabilitat del Pla Estratègic


Durada: 6 hores


FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ:
Si esteu interessats en aquest curs podeu fer aquesta PRE-INSCRIPCIÓ, i quan tinguem les dades d'impartició us enviarem la circular informativa en el correu electrònic que ens indiqueu per fer la INSCRIPCIÓ definitiva:

CURS: ESTRATÈGIA PER A PIMES. COM ELABORAR UN PLA ESTRATÈGIC.
 
Nom i cognoms:
Empresa:
Telèfon :
Adreça electrònica:  
Observacions:




Tornar al llistat






C. de la Concepció, 40    -    08202 SABADELL    -    Tel: 93 727 27 27    -     esec@esec.cat    
Horari d'atenció al públic:   Dilluns a Dijous de 9:00h a 14:00h i de 15:00h a 20:00h   |  Divendres de 8:00h a 15:00h
Nota legal    |   Política de qualitat    |    Política de cookies    |    Pla de contingència    |    Mapa web    |    Produït per Anunzia

Cursos oberts - Cursos online - Cursos in company - Documentació de cursos