El Community Manager és un professional que se situa en una posició intermèdia entre l'empresa i els seus clients. És més que un portaveu empresarial: és l'enllaç que connecta les necessitats, desitjos i voluntats d'uns i altres. L'aparició de les xarxes socials ha propiciat l'aparició i desenvolupament de la figura del Community Manager, professional que ha de comprendre, utilitzar i rendibilitzar els diferents canals de Social Media d'acord amb els objectius d'una empresa, projecte o institució. Un perfil clau per a les empreses, a l'hora de definir i implantar els seus serveis, a més de potenciar la seva imatge corporativa. |
|
|
PROGRAMA |
Mòdul 1. La Web Social i la Web Semàntica Comunicació digital i xarxes socials: nous models i nous canals Marketing digital: una oportunitat per als negocis Què és un Community Manager i què aporta a l'empresa Funcions, responsabilitats i habilitats d'un CM Bones pràctiques i exemples Mòdul 2. Web i blog d'empresa Diferències entre webs i blogs: què és millor? Raons per impulsar un blog d'empresa Plataformes de creació de blogs i formats Com crear continguts i promocionar un blog? Punts clau per a una web corporativa que funcioni Mòdul 3. Introducció al posicionament web Posicionament natural a Google: SEO Estudi de paraules clau i utilització Com maximitzar el SEO d’una pàgina web Publicitat a Google: SEM. Funcionament de Google Adwords Bases d'una campanya de Xarxa de Cerca a Google Adwords Mòdul 4. Twitter i els líders d'opinió El valor afegit de Twitter per a una empresa Claus i trucs: #hashtags i llistes Tweetdeck: monitorització i gestió Vigilància del sector i la competència Estudi de casos d’èxit a Twitter Mòdul 5. Linkedin en clau comercial La xarxa social dels professionals i les empreses Linkedin com a eina de networking Optimització del perfil professional Contactes de valor i recomanacions Els grups i les pàgines d'empresa Mòdul 6. Facebook per a empreses Creació d’una fanpage corporativa Continguts a Facebook i dinamització de comunitats Anàlisi de resultats: Facebook Insights Concursos i promocions: exemples pràctics Publicitat a Facebook: avantatges i trucs Mòdul 7. Instagram per a empreses Branding: visibilitat i engagement La importància dels #hashtags Gestió eficaç del perfil d'empresa. Estadístiques. Accions amb influencers per augmentar la comunitat Últimes novetats i gestió de concursos Mòdul 8. Gestió de la reputació online. Gestió d’una situació de crisi i possibles respostes Eines d'escolta i monitorització Exemples pràctics. Mòdul 9. Eines avançades per a un Community Manager Hootsuite, gestió simultània de xarxes Mailchimp, disseny professional de newsletters Google Analytics, anàlisi del tràfic web |
Durada: 27 hores |
DADES DE CURS |
A concretar ESEC Centre Formació, c/ Concepció, 40 de Sabadell. La nostra docent: Yvonne Nicolau. Consultora de Xarxes Socials i Community Manager dels Salons Caravàning, Expominer i Expohogar de Fira Barcelona a Elogia. Formació de Marca Personal 2.0 per a professionals. Forma part de l'equip de DigitalDixit Comunicació, agència de redacció de continguts web i gestió de xarxes socials. El nostre docent: El Xavier López De Pablo és un experimentat formador i consultor de marketing online, xarxes socials, marca personal, comunicació, productivitat digital i disseny. Forma part de l'equip docent de DigitalDixit Comunicació. Preu: 312€ - Curs BONIFICABLE
Totes les empreses poden recuperar TOT L'IMPORT. Aquests preus inclouen la gestió del crèdit bonificable. Autònoms i aturats: 265,20€ - No poden acollir-se a la bonificació. |
FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ: |