e-mail
esec@esec.cat

Telf. contacte
93 727 27 27
C/ Concepció 40 - 08202 Sabadell

Formació i coneixement

Cursos oberts



NEUROMÀRQUETING I VENDES PER EQUIPS COMERCIALS

Un bon venedor pot canviar la decisió de compra del 75%

dels compradors en menys de 30 minuts

 

·         El neuromàrqueting és la disciplina més efectiva del món per vendre

·         El 95% del procés de compra és inconscient i el neuromàrqueting permet entendre´l

·         El 28% de les vendes per telèfon tenen a veure amb l´entonació del venedor

 

El neuromàrqueting utilitza les neurociències en el camp de les ventes per aconseguir informació de com els consumidors prenen decisions per tal de predir el seu comportament, vendre més i millorar l´experiència de client. És la disciplina líder per entrenar equips comercials d´èxit.


ADREÇAT A:

Equips comercials d´empreses, directius i en general empreses i emprenedors que vulguin augmentar vendes tant presencials com online, comercialitzar una nova línia de negoci o producte i millorar l´experiència del client i la seva percepció dels productes i serveis.

OBJECTIUS:

Que les empreses i els professionals amb equip comercial venguin més els productes i els serveis de l´empresa, siguin del sector que siguin, que aprenguin a connectar emocionalment amb els seus clients i potencials clients i que tanquin més acords i propostes comercials.


PROGRAMA

DIA 1:

Breu introducció al neuromàrqueting

Introducció al procés de compra i els consumidors

Pràctica: Joc de cartes amb tipus de compra i consumidors

El cervell que compra i decideix

Pràctica: Exemples de productes i serveis i com funciona el nostre cervell

Com millorar el control del 95% del procés de compra

La prova social

Exemples de marques amb prova social

Pràctica 1: Exemples de proves socials

Pràctica 2: Trobar la nostra prova social

El perfil científic del comercial que més ven

Pràctica 2: Buscar i comparar atributs entre els assistents

10 conceptes clau per vendre productes i serveis

Pràctica: potenciar un concepte clau amb els nostres productes i serveis

Com articular un discurs de vendes amb neuromàrqueting

Pràctica 1: Com fer un discurs comercial presencial

Pràctica 2: Com fer un discurs comercial per telèfon

Pràctica 3: Com fer un discurs comercial per email

Pràctica final

DIA 2:

El trident de vendes: atenció, emoció i record

Pràctica 1: Per equips. Venedor/client amb trident de vendes.

Com tancar la venda

Pràctica: Últims 5 minuts de la reunió

El valor simbòlic: les marques líders del món

Pràctica 1: Exemples de valors simbòlics

Pràctica 2: Trobar el valor simbòlic de varis productes i serveis (aprox. 5 min)

Per què compren els homes

Per què compren les dones

Com dirigir-se a un client potencial home

Com dirigir-se a un client potencial dona

Pràctica: Discurs per homes i homes

Els preus en neuromàrqueting

Quan dir el preu en el discurs comercial

El 3: número clau pel cervell

Exemples de preus de productes de diferents sectors

Pràctica: Discurs amb preus

Pràctica final

DIA 3:

Com treballo amb mi. Neurociència i autolideratge

Gestió de les emocions pròpies

Els verbs d'acció: ingredient d'èxit

Pràctica: Discurs amb els principals verbs d'acció

Com detectar les pors dels clients per gestionar-les i solucionar-les

Pràctica: trobar les pors dels nostres productes i serveis

Creences limitants i potenciadores

Pràctica: Com detectar les nostres creences limitants

Com detectar les creences limitants que tenim al ser clients

Pràctica: Com detectar aquestes creences

Com detectar les creences limitants dels nostres clients a l'hora de comprar

Pràctica: Discurs comercial amb creences

Canviant a creences de possibilitat

Pràctica: Preguntes per transformar creences

L'efecte Rosenthal. Les etiquetes

Pràctica: Cerca de l'etiqueta que ens posem entre treballadors

               Cerca de l'etiqueta entre directors d'equip i equip

               Cerca de l'etiqueta que posem als clients

Pràctica final

DIA 4:

El rapport: com vendre més

Pràctica: Rapport entre client - venedor

Les generalitzacions. Errors en el discurs mental i comercial

Pràctica: Com detectar les generalitzacions

L'escala d'inferències d'Argryris

Pràctica: Graons de l'escala

Fases de venta

Models de sensacions positives

Pràctica: Fases de venta de l'empresa amb emocions positives

Els objectius comercials

Pràctica: Com definir objectius per personal motivat

               Com definir objectius per personal menys motivat

Com detectar el discurs mental autolimitant dels comercials

Pràctica: Discurs mental limitant

               Discurs mental sense limitacions

Entrenar el cervell de forma científica per pensar en positiu

Pràctica: Exercici diari

L'autocontrol: comportament d'èxit per vendre més

Pràctica: Client, comercial i observador

Pràctica final 

Proposta de valor: Contingut teòric i pràctic amb les últimes innovacions científiques + auditoria gratuïta, d'una hora, pels assistents en  neuromàrqueting per comunicacions comercials (pàgina web, catàlegs, tríptics, assistència a fires, discurs comercial, etc.)


Durada: 24 hores

DADES DE CURS

a concretar

 ESEC Centre Formació, c/ Concepció, 40 de Sabadell.

La nostra docent, Sra. Sílvia Guinart, formadora i consultora de Cursarium, especialitzada en neuromarketing, PNL i gestió emocional. Va ser una de les primeres formadores i conferenciants de neuromarketing a Espanya. Vols coneixer el seu perfil de linkedin? 

Preu:   448€ - Curs BONIFICABLE
Totes les empreses poden recuperar 312€.

Aquests preus inclouen la gestió del crèdit bonificable.

Autònoms i aturats: 380,20€. No poden acollir-se a la bonificació.



FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ:
Si esteu interessats en aquest curs podeu fer aquesta PRE-INSCRIPCIÓ, i quan tinguem les dades d'impartició us enviarem la circular informativa en el correu electrònic que ens indiqueu per fer la INSCRIPCIÓ definitiva:

CURS: NEUROMÀRQUETING I VENDES PER EQUIPS COMERCIALS
 
Nom i cognoms:
Empresa:
Telèfon :
Adreça electrònica:  
Observacions:




Tornar al llistat






C. de la Concepció, 40    -    08202 SABADELL    -    Tel: 93 727 27 27    -     esec@esec.cat    
Horari d'atenció al públic:   Dilluns a Dijous de 9:00h a 14:00h i de 15:00h a 20:00h   |  Divendres de 8:00h a 15:00h
Nota legal    |    Política de cookies    |    Mapa web    |    Produït per Anunzia

Cursos oberts - Cursos online - Cursos in company - Documentació de cursos