e-mail
esec@esec.cat

Telf. contacte
93 727 27 27
C/ Concepció 40 - 08202 Sabadell

Formació i coneixement

Cursos oberts



NEUROMÀRQUETING I VENDES PER ATENCIÓ AL CLIENT

Una persona oblidarà el que vas dir però mai com la vas fer sentir.

És hora d´aprendre a emocionar i connectar amb els clients

 

·         El neuromàrqueting és la disciplina més efectiva del món per vendre i connectar emocionalment amb els clients

·         El 95 % de les decisions del consumidor no són racionals, per això el neuromàrqueting és efectiu: estudia el que comportament inconscient

·         Hi ha empreses que han aconseguit fidelitzar fins el 75% dels seus clients gràcies al neuromàrqueting

 

El neuromàrqueting utilitza les neurociències en el camp de les ventes per aconseguir informació de com els consumidors prenen decisions per tal de predir el seu comportament, vendre més i millorar l'experiència de client.


ADREÇAT A:

a professionals del servei d´atenció al client i en general empreses i emprenedors que vulguin atendre millor els seus clients actuals i potencials en qualsevol mitjà (presencial, telefònic, email, xat, etc.)

OBJECTIUS:

Que les empreses i els professionals del servei d´atenció al client millorin l´experiència dels clients, aprenguin a gestionar tot tipus de clients (des de queixes fins a renovacions de serveis), augmentin la fidelització de clients, aconsegueixin vendes potencials i solucionin problemes d´una manera científica i més eficaç.


PROGRAMA

DIA 1:

Breu introducció al neuromàrqueting

Com funciona el nostre cervell

Pràctica: Joc de percepcions cerebrals

La teoria dels 3 cervells

Com es comporta el consumidor

La prova social

Exemples de marques amb prova social

Pràctica 1: Exemples de proves socials

Pràctica 2: Trobar la nostra prova social

La importància científica de la presència física

Pràctica: Casos d'analitzar rostres i persones segons la transmissió de confiança i seguretat

Com fidelitzar els clients

Pràctica 1: Exemples reals de fidelització

Pràctica 2: Accions de com fidelitzar a l'empresa

Barreres a la fidelització dels clients

Pràctica: Detectar errors habituals

Pràctica final

DIA 2:

El valor simbòlic: les marques líders del món

Pràctica 1: Exemples de valors simbòlics

Pràctica 2: Trobar el valor simbòlic de varis productes i serveis (aprox. 5 min)

La percepció del temps del client: com atendre'l correctament

Tipus de clients

Com es comporten els clients abans i després de comprar

Pràctica: Gestió d'un client abans de comprar. Informació i emoció

               Gestió d'un client després de comprar: seguiment

Com millorar l'experiència de client

3 elements claus per tenir una bona experiència de client

Pràctica: Buscar el nostres elements d'èxit

Com gestionar un client enfadat

Pràctica1 : Joc de rols amb un client 'perdut'

Pràctica 2: Joc de rols amb un client 'guanyat'

Com gestionar les queixes i les reclamacions

Pràctica: Cas real de gestió d'una queixa

Casos d'èxit d'atenció al client

Pràctica final

DIA 3:

Com funcionen els nostres pensaments i les nostres creences

Les nostres creences limitants i el seu efecte en l'atenció al client

Pràctica: Com detectar les nostres creences limitants

Les creences potenciadores: modificar a on ens enfoquem

Pràctica 1: Com detectar les nostres creences potenciadores

Pràctica 2: Transformar creences limitants en potenciadores

Com equilibrar l'emoció amb la racionalitat

El reconeixement: el que més busca el cervell

Pràctica: Com comunicar al client que el 'reconeixem'

Com connectar emocionalment amb els clients

Pràctica: Role play client / venedor per telèfon

               Role play client / venedor en persona

               Role play client / venedor via email i xat

L'empatia i l'escolta activa

Pràctica: En parelles: accions d'empatia i escolta activa en clau científica

Com detectar les pors dels clients per gestionar-les i solucionar-les

Pràctica: trobar les pors dels nostres productes i serveis

Pràctica final

DIA 4:

El cervell social: la importància de la comunicació entre éssers humans

Llenguatge verbal i no verbal

L'entonació verbal: clau per connectar amb les persones

Quins verbs utilitzar amb els clients

Pràctica: En grups, amb llenguatge verbal i no verbal

Diferències cerebrals entre homes i dones

Com parlar als homes

Com parlar a les dones

Pràctica 1: Role playing amb discurs separat per homes i dones

Pràctica 2: Cas real amb un client

Pràctica 3: Cas real amb una clienta

Entrar en sintonia amb els clients

Pràctica: Presencial

               Per telèfon

Com convertir un client en seguidor

Pràctica: visualització de vídeo i trobar punts de com convertir els nostres clients en seguidors

Pràctica final.

Proposta de valor: Contingut teòric i pràctic amb les últimes innovacions científiques + auditoria gratuïta, d'una hora,  pels assistents en neuromàrqueting sobre atenció al client en un àmbit de la seva empresa (pàgina web, gestió de clients, aspecte físic de l'oficina/botiga, etc.). Us assessorem de quin àmbit us aniria millor.


Durada: 24 hores

DADES DE CURS

a concretar

 ESEC Centre Formació, c/ Concepció, 40 de Sabadell.

La nostra docent, Sra. Sílvia Guinart, formadora i consultora de Cursarium, especialitzada en neuromarketing, PNL i gestió emocional. Va ser una de les primeres formadores i conferenciants de neuromarketing a Espanya. Vols coneixer el seu perfil de linkedin? 

Preu:   448€ - Curs BONIFICABLE
Totes les empreses poden recuperar 312€.

Aquests preus inclouen la gestió del crèdit bonificable.

Autònoms i aturats: 380,80€. No poden acollir-se a la bonificació.



FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ:
Si esteu interessats en aquest curs podeu fer aquesta PRE-INSCRIPCIÓ, i quan tinguem les dades d'impartició us enviarem la circular informativa en el correu electrònic que ens indiqueu per fer la INSCRIPCIÓ definitiva:

CURS: NEUROMÀRQUETING I VENDES PER ATENCIÓ AL CLIENT
 
Nom i cognoms:
Empresa:
Telèfon :
Adreça electrònica:  
Observacions:




Tornar al llistat






C. de la Concepció, 40    -    08202 SABADELL    -    Tel: 93 727 27 27    -     esec@esec.cat    
Horari d'atenció al públic:   Dilluns a Dijous de 9:00h a 14:00h i de 15:00h a 20:00h   |  Divendres de 8:00h a 15:00h
Nota legal    |    Política de cookies    |    Mapa web    |    Produït per Anunzia

Cursos oberts - Cursos online - Cursos in company - Documentació de cursos