GOOGLE ANALYTICS I GOOGLE ADWORDS |
![]() |
Una de les claus de l´èxit de qualsevol pla de màrqueting per a l´atracció de clients és la visibilitat del lloc web. |
|
|
PROGRAMA |
Google Analytics 1) Aprendràs a realitzar l’ anàlisi sobre qualsevol lloc web ( llocs de contingut, generadors de “leads” i tendes online) per determinar què canviar i on. 2) Extreure dades de campanyes de publicitat a internet i obtenir conclusions. 3) Dominaràs Google Analytics, l’eina d’analítica web més popular i utilitzada, així com altres eines auxiliars, com Google Search Console. 4) Desenvoluparàs un pla de mesura online i sabràs com implementar-ho. SEM-Google Adwords 1) Fonaments de Google AdWords. 2) Tipus de campanya. Creació de campanyes per la xarxa de recerca. 3) Grups d’anuncis. 4) Paraules clau i el seu nivell de qualitat. 5) La nova interfície d’AdWords. Navegació pel compte. 6) Casos pràctics reals. REQUISITS : Tots els assistents han detenir un lloc web sigui d’empresa o personal que vulguin posicionar en buscadors. És necessàri tenir una compte de Gmail creada. |
Durada: 12 hores |
DADES DE CURS |
Opció maig: 15,17,22 i 24 de maig, dimarts i dijous de 15 a 18h. Opció novembre: 12,14 i 19 de novembre, dilluns i dimecres de 9 a 13h. ESEC Centre Formació, c/ Concepció, 40 de Sabadell. El nostre docent: Sr. José Francisco Llerena, Consultor SEO/SEM, certificat en Google Analytics y Google Adwords, CEO Analizo Tu Web i de l’Agència de Màrqueting Digital One Line. Amb més de quinze anys d’experiència com informàtic en grans empreses d’àmbit nacional. Preu: 150€ - Curs BONIFICABLE Autònoms i aturats: 127,50€ - No poden acollir-se a la bonificació. |
INSCRIPCIÓ: |