e-mail
esec@esec.cat

Telf. contacte
93 727 27 27
C/ Concepció 40 - 08202 Sabadell

Formació i coneixement

Cursos oberts



PROGRAMA DE MILLORA DE LA PRODUCTIVITAT DIGITAL- PMPD

 

Transforma la manera de treballar: guanya agilitat, eficiència professional i organitzacional en el teu dia a dia desenvolupant les teves habilitats digitals.

Hem estructurat un taller de visió general i un conjunt de mòduls focalitzats i de curta duració, 100% pràctic i d’aplicació immediata.


ADREÇAT A:

Professionals de qualsevol departament o àrea d’una organització que la seva activitat principal es sustenta en l’ús d’eines digitals i la gestió de la informació.

OBJECTIUS:

Desenvolupar les habilitats digitals en el seu conjunt per la utilització estratègica de la informació que et permeti ser més eficient professionalment.


PROGRAMA

Sessió 1

Taller i productivitat i flexible working. Les tecnologies de la productivitat. Ús, aplicacions i 10 recomanacions de bones pràctiques per a la millora de l’eficiència individual i en equip. Casos pràctics i exemples de productivitat en mobilitat (cloud i dispositius mòbils)

Buscadors. Recerca eficient a internet amb Google, Bring, i altres recursos. Recerca avançada en Google (tipus de continguts , ús d’operacions, filtres....). recerca avançada en el Brig (tipus de continguts, us d’operacions, filtres,...) altres fonts d’informació.

Sessió 2

Outlook: bones pràctiques amb el correu electrònic, treball amb calendaris, organització i recerca, filtres i accions ràpides, categories, cites i tasques.

Word. Elaboració de documents professionals. Dissenys de pàgines i documents. Inserció i edició d’elements, estils, navegació i format. Taules de continguts. Maneres de visualització. Formats i exportació.

Sessió 3:

Xarxes socials. Maximitzar l’ús de les xarxes socials professionals. Xarxes generalistes i sectorials. Ús professional de les xarxes socials. Treball en mobilitat. Integració de plataformes.

Skype I. Sempre connectats. Missatgeria instantània. Àudio i videoconferències. Compartició de continguts. Aspectes de “telefonia” .

Sessió 4:

One note. Pren nota digitalment. Creació i organització de Blogs digitals. Inserció d’elements multimèdia en pàgines. Elaboració conjunta i revisió. Treballs en mobilitat.

Excel. Alta eficiència amb els fulls de càlcul. Rangs i taules. Gràfics i mini gràfics. Format condicional, validació de dades i taules dinàmiques i PowerPivot.

Sessió 5:

Dropbox. Sempre connectats. Emmagatzemen on line. Compartició de documents. Sincronització de dispositius.

Office en iPad. Treball eficient en mobilitat amb Android. Treball en word, Excel, i Power Point. Notes digitals amb OneNote i OfficeLens. Accés al correu. Gestió de documents amb OneDrive i Dropbox.


Durada: 20 hores

DADES DE CURS

Opció abril: 10,12,17 i 19 d'abril, dimarts i dijous de 9h a 14h.

Opció setembre: 25, 27 de setembre i 2,4 i 9 d'octubre, dimarts i dijous de 15h a 19h

  ESEC Centre Formació, c/ Concepció, 40 de Sabadell.

El nostre docent: El Sr. Ramon Costa és doctor Ciències Empresarials, és Llicenciat en Informàtica i compta amb un Màster en Pedagogia per la UPF i un postgrau en formació per a formadors. A més, ha realitzat un Màster Internacional en Lideratge i Coaching Otganitzatiu i ha estat certificat per  Microsoft en Tecnologia especialitzada. Actualment, el Sr. Costa és director del projecte MICProductivity, tasca que combina com a professor del Departament d’Operacions i Sistemes Informàtics a EADA Business School.  També ha exercit com a docent d’enginyeria informàtica a la UPC,  gestió de projectes a l’Escola Gimbernat de la UAB, i també a la UOC com a professor col·laborador.

Preu:  390€ - Curs Bonificable
Les empreses poden recuperar 260€.

Aquests preus inclouen la gestió del crèdit bonificable.

Autònoms i aturats:  331,50€ No poden acollir-se a la bonificació.



INSCRIPCIÓ:

Condicions de matriculació:

1. L'import de la matrícula haurà de quedar abonat, com a màxim 3 dies hàbils abans de l'inici del curs, mitjançant qualsevol de les possibilitats indicades al full d'inscripció (transferència, domiciliació bancària, xec, ...)

2. En el cas que la matrícula es faci efectiva mitjançant transferència bancària, cal fer arribar una còpia del comprovant 48h abans de l'inici del curs.

3. Anul·lacions de matrícula:

  • Comunicada tres dies abans de l'inici del curs: Devolució del 90% de l'import de la matrícula.
  • Comunicada entre el segon dia i el moment de l'inici del curs: Devolució del 50% de l'import de la matrícula.
  • En qualsevol cas podrà cedir la plaça a una altra persona, comunicant prèviament a ESEC les dades del nou participant.
  • Comunicada un cop ha començat el curs, les baixes sobrevingudes no donaran dret a la devolució de cap import.


4. Tots els cursos tenen un nombre limitat de places per garantir la qualitat de la formació. En el cas que la seva inscripció es veiés afectada per aquesta limitació li faríem saber al més aviat possible.

Data màxima inscripció: 3 dies hàbils abans de l'inici del curs.

5. ESEC es reserva el dret d'anul·lar aquesta acció o modificar les condicions esmentades a la circular informativa.
6. Es lliurarà un certificat d'assistència a qui assisteixi com a mínim el 80% d'hores lectives.


Quin és el seu estat laboral?
La seva empresa està associada a:
Factura a nom de:
Com ens ha conegut:
Accepto les condicions de la matriculació.

En cas de dubte o aclariment podeu contactar amb esec@esec.cat



Tornar al llistat






C. de la Concepció, 40    -    08202 SABADELL    -    Tel: 93 727 27 27    -     esec@esec.cat    -     Nif: B59978643
Horari d'atenció al públic:   Dilluns a Dijous de 9:00h a 14:00h i de 15:00h a 20:00h   |  Divendres de 8:00h a 15:00h
Nota legal    |    Política de cookies    |    Mapa web    |    Produït per Anunzia

Cursos oberts - Cursos online - Cursos in company - Documentació de cursos