e-mail
esec@esec.cat

Telf. contacte
93 727 27 27
C/ Concepció 40 - 08202 Sabadell

Formació i coneixement

Cursos oberts



ATENCIÓ TELEFÒNICA AL CLIENT

 

"NO HI HA UNA SEGONA OPORTUNITAT PER A UNA PRIMERA IMPRESSIÓ"  

Oscar Wilde


ADREÇAT A:

1) Professionals que treballin en àrees que impliquin atenció al client i vulguin aprofundir els seus coneixements i habilitats.
2) Persones interessades en desenvolupar la seva carrera professional en l´àmbit de la comunicació i atenció al client.

OBJECTIUS:

1) Potenciar la imatge de l´empresa i la qualitat de servei al client mitjançant l´atenció telefònica.
2) Incrementar els contactes telefònics amb valor afegit per al 3) Conèixer i desenvolupar les fases de l´atenció per a poder controlar la conversa amb el client.
4) Millorar la comunicació verbal i paraverbal i potenciar les actituds de relació.
5) Incrementar la seguretat dels participants a la seva tasca d´atenció personalitzada així com el seu l´autocontrol emocional.
6) Dotar als participants d’eines que desenvolupin les seves habilitats i actituds davant situacions de queixes i reclamacions.


PROGRAMA

QUALITAT EN L’ATENCIÓ AL CLIENT.
El valor de l’atenció telefònica a l’empresa.
La qualitat total.
Les expectatives i les percepcions sobre l’atenció.
Atributs d’un servei i atenció de qualitat.
Tipus de servei en funció de la qualitat.
LES FASES D’ATENCIÓ TELEFÒNICA AL CLIENT.
Acollida.
Detecció de necessitats.
Respostes / solucions.
Compromís i comiat.
Seguiment.
LA COMUNICACIÓ AMB ELS CLIENTS
Comunicar-se per telèfon de forma adequada.
El llenguatge no verbal: postura, somriure telefònic...
El llenguatge verbal: volum, to, inflexions...
Actituds de relació: receptivitat, empatia, harmonització...
GESTIÓ DE QUEIXES I RECLAMACIONS
Les queixes són oportunitats.
El tractament de la dimensió humana.
Tipus de queixes i reclamacions.
Com atendre les reclamacions.
L’actitud assertiva.
APLICACIÓ A SITUACIONS PRÀCTIQUES.
Exercicis, casos pràctics i role-playing.
Objectius de millora i Pla de Desenvolupament Professional.
Guia pràctica d’aplicació.


Durada: 16 hores

DADES DE CURS

Opció JUNY: 12,14,19 i 21 de juny, dilluns i dimecres de 16h a 20h

ESEC Centre Formació, c/ Concepció, 40 de Sabadell. 

La nostra docent, Sra. Maite Rico. Llicenciada en Psicologia del Treball i Administració i Direcció d’Empreses. Consultora en Recursos Humans i coach executiu. Col·labora amb escoles de negocis, institucions públiques i empreses de diversos sectors.

Preu:  265€- Curs BONIFICABLE
Totes les empreses poden recuperar 208 €.
Aquests preus inclouen la gestió del crèdit bonificable.

Autònoms i aturats:  225,25€. No poden acollir-se a la bonificació.



INSCRIPCIÓ:

Condicions de matriculació:

1. L'import de la matrícula haurà de quedar abonat, com a màxim 3 dies hàbils abans de l'inici del curs, mitjançant qualsevol de les possibilitats indicades al full d'inscripció (transferència, domiciliació bancària, xec, ...)

2. En el cas que la matrícula es faci efectiva mitjançant transferència bancària, cal fer arribar una còpia del comprovant 48h abans de l'inici del curs.

3. Anul·lacions de matrícula:

  • Comunicada tres dies abans de l'inici del curs: Devolució del 90% de l'import de la matrícula.
  • Comunicada entre el segon dia i el moment de l'inici del curs: Devolució del 50% de l'import de la matrícula.
  • En qualsevol cas podrà cedir la plaça a una altra persona, comunicant prèviament a ESEC les dades del nou participant.
  • Comunicada un cop ha començat el curs, les baixes sobrevingudes no donaran dret a la devolució de cap import.


4. Tots els cursos tenen un nombre limitat de places per garantir la qualitat de la formació. En el cas que la seva inscripció es veiés afectada per aquesta limitació li faríem saber al més aviat possible.

Data màxima inscripció: 3 dies hàbils abans de l'inici del curs.

5. ESEC es reserva el dret d'anul·lar aquesta acció o modificar les condicions esmentades a la circular informativa.
6. Es lliurarà un certificat d'assistència a qui assisteixi com a mínim el 80% d'hores lectives.


Quin és el seu estat laboral?
La seva empresa està associada a:
Factura a nom de:
Com ens ha conegut:
Accepto les condicions de la matriculació.

En cas de dubte o aclariment podeu contactar amb esec@esec.cat



Tornar al llistat






C. de la Concepció, 40    -    08202 SABADELL    -    Tel: 93 727 27 27    -     esec@esec.cat    
Horari d'atenció al públic:   Dilluns a Dijous de 9:00h a 14:00h i de 15:00h a 20:00h   |  Divendres de 8:00h a 15:00h
Nota legal    |    Política de cookies    |    Mapa web    |    Produït per Anunzia

Cursos de Tècnic en office (Carnet d'Acreditació Europea ECDL) - Cursos de Tècnic en disseny gràfic de pàgines web - Cursos de Enregistrament i edició de reportatges - Cursos de Windows 2008 Server