e-mail
esec@esec.cat

Telf. contacte
93 727 27 27
C/ Concepció 40 - 08202 Sabadell

Formació i coneixement

Cursos oberts



COMMUNITY MANAGER

  •  Tens interès en conèixer tot el potencial que les principals xarxes socials poden oferir a la teva empresa?
  •  Vols aprendre a desenvolupar un pla de màrqueting enfocat als canals socials i a la monitorització de la reputació digital del teu negoci?
  • O bé prefereixes saber què és la web 2.0 per seguir una estratègia més adequada i enfocada als teus stakeholders?

ADREÇAT A:

Aquelles persones que es volen introduir en el món de les xarxes socials i el community management, que volen conèixer com funcionen les principals xarxes socials i com poden utilizar-les per potenciar el seu negoci.
Aprèn a gestionar les eines fonamentals per exercir com a Community Manager, la professió del present amb més futur.

OBJECTIUS:

1.Conèixer el potencial de les principals xarxes socials.
2.Aprendre a desenvolupar una estratègia de Social Media.
3.Assolir els conceptes clau del món 2.0.


PROGRAMA

Mòdul 1. Community manager
Què és un Community Manager?.Responsabilitats i habilitats
Mòdul 2. Creació d’un Blog corporatiu
Per què un blog d’empresa?.Plataformes per creació de blogs
Com crear un blog amb blogger
Exemple pràctic. Com promocionar el blog?
Comparativa Blogger / WordPress
Mòdul 3 . Facebook
Perfil - Grup - Fanpage. Mesures de privacitat
Utilització de Facebook des del punt de vista corporatiu: les FanPage.
Creació de continguts a Facebook
Estratègies de dinamització de comunitats
Anàlisi de resultats: Facebook Insights
Concursos i promocions: EasyPromos
Creació d’una fanpage corporativa. Publicitat en Facebook
Mòdul 4. Twitter
Característiques i personalització
Tècniques de creixement dels followers.Les 3 claus per donar a conèixer el teu perfil
Estratègia en la redacció de continguts.Aplicacions de gestió i monitorització
Social Bro: anàlisis de comptes.El valor afegit de Twitter per una empresa
Estudi de casos d’èxit a Twitter
Mòdul 5. Introducció al posicionament web
Posicionament natural a Google: SEO
Com maximitzar el SEO d’una pàgina web
Publicitat a Google: SEM.Funcionament de Google Adwords
Anàlisi d’una campanya de Google Adwords
Mòdul 6. Linkedin
La xarxa social dels professionals.Configuració d’un compte Linkedin
Linkedin com eina de Networking.Principals punts a tenir en compte
Gestió de contactes i recomanacions..Borsa de treball i anàlisi.
Mòdul 7. Community manager eines
Gestió de la reputació online. Gestió d’una situació de crisi i possibles respostes
Eines avançades per un CM. HootSuite, gestió simultània de xarxes
Mailchimp, disseny professional de newsletters
Google Analytics: anàlisi del tràfic web


Durada: 24 hores

DADES DE CURS

a concretar

  ESEC Centre Formació, c/ Concepció, 40 de Sabadell. 

La nostra docent: La Gemma Mompart és consultora d'empreses i formadora, especialista en comunicació i estratègia digital, xarxes socials i continguts web. Amb més de 20 anys d’experiència professional en comunicació, actualment és Project Manager i Directora de Continguts a DigitalDixit Comunicació.

Preu:   312€ - Curs BONIFICABLE
Totes les empreses poden recuperar TOT L'IMPORT.
Aquests preus inclouen la gestió del crèdit bonificable.

Autònoms i aturats: 265,20€ - No poden acollir-se a la bonificació.



FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ:
Si esteu interessats en aquest curs podeu fer aquesta PRE-INSCRIPCIÓ, i quan tinguem les dades d'impartició us enviarem la circular informativa en el correu electrònic que ens indiqueu per fer la INSCRIPCIÓ definitiva:

CURS: COMMUNITY MANAGER
 
Nom i cognoms:
Empresa:
Telèfon :
Adreça electrònica:  
Observacions:




Tornar al llistat






C. de la Concepció, 40    -    08202 SABADELL    -    Tel: 93 727 27 27    -     esec@esec.cat    
Horari d'atenció al públic:   Dilluns a Dijous de 9:00h a 14:00h i de 15:00h a 20:00h   |  Divendres de 8:00h a 15:00h
Nota legal    |    Política de cookies    |    Mapa web    |    Produït per Anunzia

Cursos oberts - Cursos online - Cursos in company - Documentació de cursos