e-mail
esec@esec.cat

Telf. contacte
93 727 27 27
C/ Concepció 40 - 08202 Sabadell

Formació i coneixement

Cursos oberts



VINE I FES EL TEU PLA DE MÀRQUETING

Les decisions preses en màrqueting afecten els clients, als membres de l'empresa i col·laboradors externs; per la qual cosa traçar el Pla de Màrqueting adequat per a una empresa i sector, requerirà d'un procés previ d'estudi, reflexió, voluntat i presa de decisions.

ESEC et convida a construir el teu propi pla de màrqueting. Durant les sessions aprendràs a estructurar els objectius comercials a un any vista per a la teva organització, així com les estratègies i accions òptimes a posar en pràctica per a aconseguir el desenvolupament del teu negoci i la consecució d'aquests objectius.


ADREÇAT A:

A tots els professionals que treballen en l’àrea comercial dins dels diferents àmbits de l’empresa.

OBJECTIUS:

1. Conèixer els criteris de màrqueting perquè puguin ser aplicats en el desenvolupament de l’activitat de l’empresa.
2. Utilitzar les eines de màrqueting estratègic necessàries per poder assolir objectius concrets dins l’àrea comercial.
3. Elaborar i desenvolupar un pla de màrqueting a mida, efectiu i molt complet, per aplicar als productes / serveis de les diferents empreses.


PROGRAMA

1- Pla de màrqueting, propòsits i consideracions de caràcter general.

1.1  Factors externs i  interns

2- L'empresa

2.1 Sector, oferta i descripció dels objectius

2.2 RR.HH que la componen

2.3 Recursos tecnològics

2.4 Zones geogràfiques i de cobertura

3- Posicionament

3.1 Anàlisi DAFO.

3.2 Posicionament web.

3.3 Presència a xarxes socials.

3.4 Accions realitzades de RRPP

4- L'oferta al mercat.

4.1 Màrqueting mix (preu, producte, distribució, promoció)

4.2 Anàlisi i desenvolupament de noves propostes de productes i serveis

5- Mercat objectiu (Target)

5.1 Mercat "Cross" o horitzontal

5.2 Mercat vertical

5.3 El mercat en xifres

5.4 Característiques de la cartera actual de clients

6- Els competidors

7- Objectius del pla

7.1 Objectius qualitatius

7.2 Objectius quantitatius

7.3 Objectius de vendes

7.4 La font de Leads (Clients potencials)

8- Pla d'accions estratègiques, mitjans i recursos a utilitzar

8.1 Màrqueting directe i indirecte

8.2 Pla de tàctiques i contingut

8.3 Pla de promoció i RR.PP

9 Pressupost de costos i rendiment esperat

TALLER PRÀCTIC: les empreses realitzaran el seu propi pla de màrqueting.


Durada: 20 hores

DADES DE CURS

 a concretar

ESEC Centre Formació, c/ Concepció, 40 de Sabadell

La nostra docent: Sandra Cordone, Empresària i Consultora experta en màrqueting estratègic. Una apassionada de les vendes, la comunicació i la tecnologia. Compromesa en compartir metodologies i estratègies que t'ajudaran i prepararan a desenvolupar el teu negoci.

Creadora de l'empresa Acierta Consulting i el Bloc Pyme Productiva

S'ofereix a tots els participants, una tutoria per a la revisió i optimització de les accions definides al Pla de Màrqueting elaborat a classe.

Preu:  322€- Curs BONIFICABLE
Totes les empreses poden recuperar 260 €.
Aquests preus inclouen la gestió del crèdit bonificable.

Autònoms i aturats:  273,70€ No poden acollir-se a la bonificació.



FORMULARI DE PRE-INSCRIPCIÓ:
Si esteu interessats en aquest curs podeu fer aquesta PRE-INSCRIPCIÓ, i quan tinguem les dades d'impartició us enviarem la circular informativa en el correu electrònic que ens indiqueu per fer la INSCRIPCIÓ definitiva:

CURS: VINE I FES EL TEU PLA DE MÀRQUETING
 
Nom i cognoms:
Empresa:
Telèfon :
Adreça electrònica:  
Observacions:




Tornar al llistat






C. de la Concepció, 40    -    08202 SABADELL    -    Tel: 93 727 27 27    -     esec@esec.cat    
Horari d'atenció al públic:   Dilluns a Dijous de 9:00h a 14:00h i de 15:00h a 20:00h   |  Divendres de 8:00h a 15:00h
Nota legal    |    Política de cookies    |    Mapa web    |    Produït per Anunzia

Cursos oberts - Cursos online - Cursos in company - Documentació de cursos